Hallo allemaal Wij zijn de trotse ouders van een bengel en 1 engel We zijn nu 3 en half jaar bezig voor een 2e kindje Helaas is onze 2e zwangerschap niet goed afgelopen Nu zijn we weer begonnen met onze strijd voor een 3e kindje hopelijk gaat het ons snel lukken en kunnen we eindelijk weg uit het zh gebeuren. fijn dat ik hier mijn verhaal kan delen met andere meiden die bezig zijn met zwanger worden. hopelijk gaat het ons allemaal snel lukken
Welkom hier, ik hoop ook voor jullie dat het met een beetje hulp toch gauw mag lukken! Sterkte en succes!
Hopelijk wordt einde 2007/ begin 2008 een start van iets heel moois. Ik hoop het voor jou, voor mij en voor de meiden op het forum. Dat we allemaal maar een grote doses geluk mogen krijgen en dat 2008 maar roze kleurt voor ons allemaal Groetjes Scat
Hoi! Ook van hieruit welkom en wil jullie alvast heel veel succes wensen en duim dat jullie droom snel uitkomt! Liefs, Marisha
Hebben jullie dat ook dat wachten zooo lang duurd Ik hoop echt dat ik morgen goed nieuws krijg, en dan de 2 vervelende wachtweken nog. Ik hoop dat we dit jaar mooi af mogen sluiten, vanaf morgen weet ik ook de testdatum zeker. Zal weer super spannend worden denk ik
yep, dat is zooooo verschrikkellijk erg in de mmm, dat afschuwelijke wachten op ALLES! eerst op je ongi dan of de medicijnen aanslaan, dan heb je eindleijk dat voor elkaar en komen de wachtweken pfff. we wachten wat af
Ja inderdaad Soms heb ik het idee dat heel mijn leven bestaat uit wachten Maar goed meer kunnen we niet doen he
Ja das waar Maar wij wachten al 3.5 jaar en op den duur raakt je geduld op Maar nog niet helemaal we hebben nog geduld & HOOP
absoluut raakt je geduld een keer op hoor, bij kylian hebben we er ook 3 jaar over gedaan, is verd*md moeilijk op den duur. nu voor het tweede kindje ook alweer anderhalf jaar, pfff. en lijkt alleen maar moeilijker te worden en ongeduldiger. maar we moeten de MOED erin houden, onze tijd komt !