Hoi meiden, Ik heb even een vraagje. Ik heb donderdag mijn 2e IUI en als ik aan het einde van deze cyclus ongesteld wordt, dan krijg ik een laparoscopie. Ik zou het liefst die laparoscopie in de eerste week van mijn cyclus hebben, zodat ik die maand toch gewoon door kan gaan met IUI. Hebben jullie daar ervaringen mee? Groetjes Susanne
ze deden bij mij na de hsg ook geen iui, tis geen vergelijking maar ze doen het niet na een ingreep zeiden ze tegen mij
Hoi Suus, Volgens mij krijg je rond je 10de dag een laprascopie en na 6 weken moet je op controle. Ik denk dat de uitslag van de laprascopie belangrijk is en aan de hand hiervan verder wordt gekeken en je lichaam moet hiervan ook herstellen. Ik denk dat je dan beter een cyclus kunt wachten! Wens je veel succes toe! gr. Mirjam
Ten eerste mag je tijdens de laparoscopie niet ongesteld zijn, dus het wordt halverwege je cyclus gepland. Ten tweede moet je het niet onderschatten, het is echt een operatie, ik heb 'm zelf 2x gehad. Het duurt zeker een week voordat je weer een beetje uit de voeten kan en dan zit je alweer bijna tegen je ongi aan. En idd aan de hand van de uitslag gaan ze ook weer verder kijken wat voor jou de beste behandeling is.
He meiden, Bedankt voor alle antwoorden! Ik had het eigenlijk al een beetje verwacht, maar ik dacht als ze die laparoscopie nou net na het straten van mijn ongi doen, dan kunnen we gewoon door. Hoeven we niet weer een maand te wachten.... Maar goed, geduldig zijn zullen we maar zeggen! Nogmaals bedankt in ieder geval! Groetjes Suus
GEVONDEN! Hoi Suus, ik heb je gevonden. Ben al een tijdje niet hier geweest. En ook op vakantie geweest en jij ook. Maar ik was nieuwsgierig hoe het met je ging dus hier ben ik weer. Ik lees dat je aan je 2e poging niet gelukt is. Echt jammer... En nu een operatie.. Spannend hoor. Het is voor een goed doel. Ik ben na mijn vakantie weer naar het ziekenhuis geweest en gevraagd of we aub met IUI mogen beginnen. Dat was geen probleem. We mochten zelfs nog voor de kerst-stop een poging in mijn eigen cyclus doen, maar zoals het er nu naar uit ziet, vallen mijn vruchtbare dagen in het weekend en dan doen ze niks..... 2 januari krijg ik prikinstructie en dan krijg ik mijn eerste IUI. Heel spannend allemaal. Ook ik moet een kijkoperatie ondergaan als het na 3 IUI's nog niet gelukt is, voordat ze doorgaan met 4,5 en 6. Hopelijk is dat allemaal niet nodig.... We zitten dus echt in hetzelfde schuitje he? Groetjes!