Ik weet het niet meer. Ik heb nu sind 2 weken last van een opgeblazen buik, veel moe, mijn darmen zijn flink aan het rommelen, en moet sind 2 dagen veel naar het toilet terwijl ik niet zoveel drink.en heb vadaag net het gevoel dat ik ongie moet worden maar dat kan niet, ik gebruik de pil en heb vorige week mijn stopweek gehad.en mijn borsten zijn een cupmaat gegroeit Mijn huisarts zegt dat ik niet zwanger kan zijn als ik de pil niet vergeten ben. en ook geen diaree of overgegeven heb. Ook heb ik afscheiding uit mijn tepels (dat kan ook door medicatie komen). Kunnen jullie is jullie mening geven wat jullie denken wat het is en wat ik moet doen. Gr scootermuis
ik las pasgeleden dat je al maanden last hebt van dergelijke symptomen, en dat je 10 augustus ook al getest hebt, dan kun je er denk idd wel vanuit gaan dat je niet in verwachting bent meid.... en ik weet niet of je het al had gedaan maar had je ook geadviseerd er nog een test tegenaan te gooien weer niet of je dat inmiddels ook al gedaan had en of die ook negatief was als die ook weer negatief was hoef je je geen zorgen te maken meid