Wat is de zin van ontpillen?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Reintje85, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier ook gestopt met de pil nog niet ongi geweest zit nu op dag 36 .
    werd gek van de pil elke doorbraakbloedingen vandaar dat ik gestopt ben we willen aan het eind van het jaar voor een 2e kindje gaan..

2. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bulldog,

Leuk dat je ook meekletst!! Oh dag 36 alweer, hopelijk word je snel ongesteld! Is ook niks die doorbraakbloedingen, kan ook zijn dat je dan een te lichte pil hebt? Maar goed als je voor een 2e kindje wilt gaan is het idd mooi dat je nu kunt stoppen!
    Hoe bevalt het moeder zijn? Wennen of?

Groetjes Jasmijn

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hey

ja de huisarts zei al dat ik eventuuel een zwaardere pil kon nemen toen zei ik tegen hem dat het miss beter was om te stoppen omdat we aan het eind van het jaar voor een 2e willen gaan.
    dat was nog beter zei hij..

ja het moederschap bevalt goed was wel wennen in het begin omdat je overal rekening mee moest houden met de voeding enzo.
    maar dat ben ik nu weer vergeten..
    word steeds makkelijker.

heb je al een kindje of word het jullie eerste??

4. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

Ja dat is ook zo dan is stoppen de beste keus!
    Hoe oud ben je al ik vragen mag?
    Wij hebben nog geen kindje, ben ook net pas gestopt met de pil, ik wil eerst even kijken of en hoe mijn cyclus op gang komt, vind het wel heel spannend allemaal.
    Ik ben nog best jong, 23, mijn vriend 29, dus ik twijfel wel of ik niet nog even moet wachten, dat ik het missch veel beter kan als moeder als ik wat ouder ben enzo.. tsja twijfels alom, dus we zien wel hoe het loopt.. eerst maar eens kijken of ik ongesteld word;)

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoi

ik ben 24 en mn man is 29.
    ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn ook nooit geen negatieve reacties opgekregen.
    waarom twijfel je ?
    ik heb zoiets als je er klaar voor bent je je relatie zit goed je heb een huisje is het toch goed?

ik geef verder ook niet zoveel om op stap te gaan die periode heb ik gegaan ga ng weleens naar een feest ofzo maar niet meer zoveel als vroeger.

wil je vriend het ook graag?

ik ga nu afsluiten ga zo zwemmen met me manneke..
    kom vanavond nog wel ff kijken ..

groetjes..

6. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaa het lijkt mij ook super jonge moeder, wat leuk dat jij dat ook bent!!
    Ik twijfel het meeste over of ik het wel kan allemaal.. mijn vriend wil het heel graag liefst vandaag nog haha..
    We hebben eigen huis, allebei vaste baan dus dat zit wel goed, alweer 6,5 jaar een relatie met elkaar.
    Het is een grote stap en dat vind ik wel eng.
    Ik ben ook geen echt uitgaansiemand, vind heerlijk huisje boompje beestje, en met vrienden/vriendinnen naar terrasje, maar echt tot in de vroege uurtjes stappen heb ik wel gezien nu. En dat maakt ook dat ik wel zin heb in een volgende stap..

Nou vind het wel heel leuk om te lezen dat jij ook jong moeder bent en het je goed bevalt.
    Ik ga ook moet werken tot 23 u daarna ga ik weer ff lezen.
    Lekker zwemmen, geniet ervan!

Groetjes

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi, daarom lees ik hier ook mee! :) Sinds dat mijn schoonzus haar zoontje er is, kriebelt het meer bij mij maar vind het ook nog altijd eng. Zal wel normaal zijn zeker? ;)

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @jasmijndan heb je het goed voormekaar toch
    huisje vaste baan goeie relatie!
    fijn dat je vriend het ook graag wilt meestal zijn die iets terug houdender.

die stap van met zn 2e naar zn 3e is wel ff wennen je heb dan in een x een klein mensje erbij maar het is zo leuk!

denk er wel goed overna!
    hoop dat je een goeie cyclus heb.

het zwemmen was heerijk ..

ppff tot 11u werken werk je in een cafe of restaurant?
    ik mag er morgen weerom kwart voor 6 uit.

9. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik denk dat het heel normaal is, je hele leven gaat dan veranderen dat doe je niet zomaar, ik ben sowieso wel een typ dat overal 10 x over nadenkt om de goeie keus te maken. Het lijkt me wel heel leuk om mama te worden hoor..

10. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker dat zal ook wel wennen zijn, maar ook heel leuk ja, het lijkt me ook gezellig m met z´n 3/tjes te zijn, leuke dingen doen enzo!
    Tsja denk er goed over na, ik doe niet anders hahaa.. maar wat maakte dat jullie de keuze hebben gemaakt om er echt voor te gaan??

Nee ik werk op een woongroep voor jongeren met gedragsproblemen...Dus dan werk je onregelmatig..

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik wou altijd eerst trouwen voor dat we aan een kindje begonnen.
    dus toen we getrouwd waren is de maand erna de pil verdwenen.
    ik had zo iets zo nu heb ik alles een huis getrouwd was gewoon toe aan een volgende stap...

jeetje lijklt me zwaar werk wat je doet!
    is het wel leuk werk?

12. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah dat is ook wel mooi als je getrouwd bent, dat zijn wij officieel ook, maar dan in de vorm van gerigistreerd partnerschap :)

Jaaa is super leuk werk, veel uitdaging maar ook wel zwaar en pittig ja.. Ik werk nu 32 uur maar wil mocht er een beebje komen wel minder gaan werken.

Werk jij ook?En hoeveel uur?

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo ben ik ook weer ffkes
    moest werken van het weekend en verjaardagen gehad..

geregistreerd patnerscap ik ook goed he dan heb je het ook goed geregeld!
    ik werk ook, in een slagerij.
    werk nu 20 uurtjes en dan 1x in de maand op zaterdag extra.

ben je er al aan uit wat je doet nu ?
    ik ben zondag ongi geworden..

Deel Deze Pagina