wat een opluchting! *knobbel in borst*

Discussie in 'De lounge' gestart door honeyy, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Al weken loop ik met een knobbel in mijn borst, met mijn angst en paniek aanvallen geen goede combi.. ik was echt gestressed, bang, chagrijnig en er waren al honderden horror verhalen door mijn hoofd geschoten.. vandaag had ik eindelijk de echo.. ze mochten de officiele uitslag nog niet geven maar ze zagen niks vreemds en ik hoefde me niet druk te maken!

Phoe heee!!! Wat een opluchting!!!! Wat ik met dit topic wil bereiken weet ik niet maar ol ben zooo blij en zo opgelucht, moest het even kwijt! (Niemand wist / weet van deze eho etc)

Mijn week kan niet meer stuk! :)

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!
    Een jaar geleden had ik hetzelfde dus ik snap je gevoel/angst.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

oh gelukkig, wat fijn dat het goed is. Ik snap ook heel goed je angst. Wel vreemd dat je zo lang hebt moeten wachten op een echo. Ik snap niet dat ze iemand daar weken mee rond laten lopen.

Nieuwjaarsdag 2012 ontdekte ik ook een knobbeltje 's ochtends. We waren toen een midweek weg (naar de efteling). Diezelfde dag zijn we naar huis gegaan want ik was helemaal gestressed en kon er niet meer van genieten. Ik wou maar 1 ding en dat was naar de huisarts.
    Goddank kon ik in die week nog terecht voor een foto en echo en bleek niks aan de hand.
    En nu voel ik nog elke maand het knobbeltje, maar na mijn eisprong voel ik hem duidelijker. Ik begreep van de huisarts dat dit heel vaak voorkomt.

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat moet dat een opluchting zijn!

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Gelukkig is alles goed! xxx

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gelukkig maar, wat een opluchting moet dat zijn!

Deel Deze Pagina