Volgens mijn dokter maakt het niet zoveel uit hoelang je de pil geslikt heb. Ik had hem zelf 10 jaar geslikt (3 maanden niet gemenstrueerd en veel "zwangerschaps" sypmtomen) en mijn zus heeft die zelfde pil 15 jaar geslikt en nergens last van gehad en direct een nette cyclus ala 28 dagen. EDIT; vriendin had hem 6 maanden geslikt, en veel ontpil klachten gehad.
Mijn eersteeisprong na het stoppen met de pil ben ik naar de dokter gegaan die verweest me door naar het ziekenhuis die dachtdat het een acute blinde darm ontsteking was daar onderzocht bleek het minn eisprong te zijn ondertussen 2 keer overgegeven en 1 keer flauw gevallen dus minn antwoord Ja het kan heel heftig zijn de eerste keer na het stoppen met de pil Nu iedere maand flinke krampen maqr voel ze aankomen dusdan meot ik gwn even gaan zitten
Toch nog es getest dit is t resultaat krijg morgen een test bij de ha ook voor blaasontsteking aangezien de buikpijn . Mn urine was troebel en bevat witte vlokjes
Heb vandaag gewoon huilend op de bank gezeten van de pijn . Gelukkig iets minder heftig nu even.duurt nu al zo lang wanneer houd t op . Heb vanochtend mn laatste test gedaan . Blijf vage strepen zien . Koop nooit meer kv testen al 5 vals positief . Das wat de meiden hier zien dus dan zal t ook wel 100 ogen zien meer dan 2
Ik heb op dit moment niet echt pijn maar vooral veel last van maagzuur en misselijk en ik kan mijn broek niet dicht hebben omdat het dan te hard drukt. Ik heb nog wel steeds steekjes in me onderbuik en in mijn beide liezen iemand een idee of dit raak zou kunnen zijn ik moet nog 6 dagen wachten pfff Ik wil er juist zo weinig mogelijk mee bezig zijn maar met die kwaaltjes werkt het niet echt
Ja ik zie inderdaad vaag iets..maar de testen zouden nu ondertussen wel op mogen lopen volgens mij. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
dat zou ik ook denken dus t kan toch bijna niet zijn dat ik 3 doosjes van 2 koop waarvan er 5 niet goed zijn . Snap er geen zak van . En dan die buikpijn en een schimmel erbij ook nog . Heb een tablet gekregen om in te brengen van de dokter . Dus vroeg naar bed met mn tablet
Hey Mammaben, Zag dat je met je vraag al een tijdje geleden kwam maar wilde er toch nog op reageren Ben zelf half februari gestopt met de pil na 18 jaar. Dag of 4 na menstruatie eerst zeurende baarmoederpijn..dag of 3 later zat ik op EHBO kon niet meer lopen, zitten, bukken lag thuis helemaal in elkaar gedoken van de pijn. Dacht toen zelf blindedarmontsteking omdat ook aan 1 kant was... Algemene controle konden ze niks vinden uiteindelijk toch bij gynaecoloog beland....wat bleek daar met inwendig onderzoek...je raad het wsl al haha...had net mijn eisprong gehad of hij kwam er bijna aan.. Pffff dacht ik lang leven zonder de pil Heeft bij mekaar dag of 8 geduurd kan soms voor komen zei gyno als je lang geen eisprong hebt gehad.. Paar dagen geleden weer eisprong gehad als de ovutest klopt en had nu maar 4 dagen last van mn buik.. Hoe gaat het verder met jou nu? Heb nog niet heel de lijst doorgelezen .. Groetjes Siss
Zie nu je bericht pas. .. De hedtige pijn is nu een tijdje weg maar sinds 3 dagen heb ik weer menstruatie achtige krampen . Had mij banner aangemaakt om te kijken wanneer mn nod was . Heb 1 ochtend bruin verlies gehad dus die zie ik dan maar als menstruatie. Toen ik stopte met de pil voor mn eerste zwangerschap ben ik 3 x ongesteld geweest en dit was precies 28 dagen 3x, dus ga ik daar nu ook vanuit en zit ik vandaag op mn nod . Maar niks zelfs geen hoofdpijn zoals normaal