Hoi meidem, Ik ben mijn hele leven al, sinds ik ongesteld ben, super regelmaig ongesteld. Ik voel altijd heel goed mijn eisprong en heb altijd last van vruchtbaar slijm waardoor ik het helemaal goed weet. Een aantal maanden geleden heb ik eens ovulatietesten gebruikt om te kijken of die eisprong voelen ook echt ovulatie betekende en dat was het zeker d.m.v.die testen. Ik heb vorige week donderdag mijn laatste menstruatiedag gehad, heb een cyclus van 28 dagen. Ik zou maandag weer moeten beinnen met klussen..hebben we ook gedaan....inclusief de borige week zaterdag. Ik had gisteren mijn eisprong moeten hebben maar heb nog niks gevoeld. Ook geen vruchtbaar slijm wat ik de dagen ervoor zou moeten hebben. Ik heb maar ovulaietesten gedaan gisteren en vandaag..zijn spierwit!! Zelfs geen licht tweede streepje te zien........ik snap er niks van en maak me er best zorgen over. Heb ik helemaal geen eisprong deze maand......of is er iets anders? Wat denken jullie..door blijven testen tot ik tweede streepje zie? Dat mijn cyclus deze maand ineens onregelamtig is? Ik heb in mei een MA gehad, maar heb daarna alweer twee menstruaties gehad...ook super regelmatig.... Bdankt alvast voor de reacties!
Of je ei is deze maand later. Dat kan best een keer gebeuren. Misschien is je lichaam toch nog een beetje in de war van je MA. Was je laatste menstruatie wel net zoals je normaal gesproken gewend bent?
Ja het was een normale menstruatie! Ik had wel zaterdag ineens nog wat bloedverlies....maar beschouwde dat niet meer als menstruatie...ik denk dat mijn ei ook later komt...hoop het tenminste wel!
Vervelend he? dat het zo verwarrend kan zijn. Je kan ook niet even naar binnen kijken om te zien wat er nu allemaal gaande is in je lichaam. Hier ook hoor, altijd regelmatige cyclus. Nu zou ik naar mijn idee mn eisprong afgelopen di/wo gehad moeten hebben, maar tot op heden maar een hele lichte tempstijging. Geen pijnlijke borsten oid en dat heb ik normaal gesproken elke cyclus. Ik werk nog niet met ovutesten, we zijn nog maar net begonnen. Tja, we wachten het maar af.