Wat is dit?? 3 dagen overtijd & 3 negatesten??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MysteriousG, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    weet je wel zeker dat je een eisprong hebt gehad.. ?

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Precies! Wil gwn duidelijkheid!! Zit helaas nix anders op dan wachten helaas..

3. MysteriousG

Welcome to the club.. erg vervelend is dat he:( succs met wachten♥

4. MysteriousG

Omgg 3 maanden???? :$ dat houd ik nooit vol:$ denk dat ik na een week al naar de ha ga

5. MysteriousG

Bedankt Esther :) we zullen zien

6. MysteriousG

Die voel bijna nooit. Doe ook niet aan ovu testen..

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    wellicht is dat het probleem :(

Ik zag ergens in je berichten dat je vorige week een druppeltje bloed verloren was. (weet niet meer zeker of jij dat was hoor :))
    Maar ik weet dat je bij een eisprong ook een kleine bloeding kan hebben.
    Dus misschien is je NOD de komende week pas?

Ik heb ook hele onregelmatige cyclussen en ben door het bijhouden van mn temperatuur er achter gekomen dat ik soms pas op dag 36:$:x een eisprong hebt gehad. Maar het geeft uiteindelijk wel duidelijkheid.. En het scheelt vooral geld ;)

Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je in dezer dagen gewoon een positieve test in handen hebt hoor!

Ik duim voor je!

8. MysteriousG

Dankjewel meid. Lief van je :) Heb idd wat bloed verloren, nog nooit eerder meegemaakt en altijd een regelmatige cyclus.. weet t echt niet mr.. :( ga ook beginnen met tempen denk ik

9. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Geloof me! Als je, je zo voelt dan ben je (onbewust) toch gestrest hoor! Frustratie is ook een vorm van stress. ;)

Ik ben zelf overspannen geweest door mijn vorige werk en bleef toen ook volhouden dat ik geen stress had. Nou reken maar van wel. Vaak wil je het zelf niet zien, of zie je het bij jezelf niet. Ik heb het vaak genoeg meegemaakt (niet in het bijzonder met stress) dat ik door een ander even goed met mijn neus op de feiten gedrukt werd. Je moet er alleen voor open staan om iets van een ander aan te nemen. ;)

10. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    De HA gaat waarschijnlijk zeggen dat je nog even moet afwachten. Als je niet zeker weet wanneer je eisprong is geweest (kan je achter komen met tempen en ovu testen), dan kan die dus ook later zijn geweest en is je NOD dus ook verschoven. Echt, het kan van alles zijn! Maak je niet te druk. Bij mij gebeuren er ook hele rare dingen, keer op keer (sinds ronde 5) en heb me er ook wel druk om gemaakt. Alleen heeft dat dus geen enkele zin. Geniet van het leven en laat je geruststellen als dat nodig is (zo heb ik vanmorgen ook de HA even gebeld tijdens het telefonisch spreekuur vanwege rare klachten en rare ongi). Ben nu weer helemaal rustig en zie wel wat er gebeurd! ;)

11. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord

Ik weet hoe je voelt, zelfde probleem hier..

12. MysteriousG

#32 MysteriousG, 6 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2013
    MRCD misschien heb je wel gelijk. Ik was paar dagen geleden erg gefrustreerd door een bepaalde gebeurtennis. Misschien is dat wel de oorzaak van het uitblijven. Zojuist donkerbruin afscheiding gespot. Word waarschijnlijk ongi zo te zien :) vind het opzich niet zo erg aangezien wij deze ronde niet echt gericht waren op het zwanger worden. Kunnen we volgende ronde er heerlijk en ontspannen voor gaan tijdens de vakantie :D
    weet ik eindelijk waar ik aan toe ben. Heb een hekel aan onduidelijkheid!

Ik ga iid tempen voortaan om mijn ovulatie in de gaten te kunnen houden. Heb er nog niet veel verstand van, dus ff lkkr op google uitzoeken van hoe en wat :)

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hoe lang ben je van de pil af? want regelmaat in de cyclus wordt tijdens pilgebruik gewoon geregeld door de pilhormonen.
    En je kunt in de eerste maanden na pilstop niet direct uitgaan van een regelmatige cyclus hoor.

ik hoop voor je op een positieve test....

14. MysteriousG

Ahh meid hoop dat je snel duidelijkheid hebt en weet waar je aan toe bent! Succs met wachten en laat het ons weten :) ik ben ongi aan het worden, nou voel ik het echt;)

15. MysteriousG

Al 4 maanden. Daarvoor een regelmatige cyclus gehad en na het stoppen ook gelijk netjes op tijd iedere maand ongi geworden. Maar goed, maakt niet zoveel uit meer want heb net donkerbruin afscheiding gespot en voel de ongi al op een zeer pijnlijke manier aankomen;)

16. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik ben ook net begonnen met tempen. :) Ik heb er ook niet super veel verstand van, maar snap het genoeg voor nu. :p Al doende leert men wordt wel eens gezegd, dus daar ga ik van uit. :)

Ik heb ook een hekel aan onduidelijkheid! Ben blij dat je nu wat duidelijkheid krijgt, al is het niet de duidelijkheid die je gehoopt had. :( Snel door naar volgende ronde en hopelijk dan meer geluk. ;) Kom je ook gezellig in het NOD forum van september kletsen? Of is je volgende NOD eerder?

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Kan van het ontpillen komen, het kan zijn dat je er teveel mee bezig bent, het kan zijn dat je eisprong wat later was, het kan zijn dat je zwanger bent.
    Van nog meer testen word je niet zwangerder;) je moet het proberen wat los te laten...
    Al is dat heel moeilijk natuurlijk. Ik gun je gauw duidelijkheid, en het liefst een duidelijke test :)

18. MysteriousG

Lief van je, dankje :) hoop het ook voor jou ♥ mijn ongi heeft nu echt doorgezet, dus is mn nod 3 sep. zal ik zeker doen meid! Gezellig :D

19. MysteriousG

Ben al ongi, maar toch bedankt voor je lieve reactie :)

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Dan zie ik je in het NOD topic van september. ;) Ik duik nu mijn bedje in. Mijn darmen doen raar, heb diarree, maar niet steeds het gevoel dat ik moet (gelukkig). Hopelijk is dat morgen weg. Slaap lekker straks en tot spreeks. :D

Deel Deze Pagina