Ik heb het de vorige x gehad. 2x netjes een cyclus van 28 en de 3e ronde bleef m'n nod uit; 7 dgn lang. Ik had al 4 testen gedaan en door sommige verhalen op et forum bleef ik hoop houden en dacht ik ga de cb test halen. Dat heb ik gedaan en hoewel ik het al niet dacht ik was inderdaad niet zwanger. De volgende ochtend werd ik ongesteld. Ik wil je hoop niet wegnemen, maar wat betekent over tijd nu eigenlijk? Elke cyclus kan weer anders zijn, dus wie weet heb je nu een langere cyclus. Ik zou proberen gewoon even af te wachten tot 10 dgn na je nod en dan nog een test te doen. Als je zolang niet kunt wachten zou ik de cb in huis halen, als Je zwanger bent geeft die het echt wel aan! Succes ermee meis!
Oh sorry ik ook al niet gezien! Fijn dat je iig ongesteld bent kun je idd op naar de volgende ronde! Succes ermee!
Hier nog eentje 3 dagen over tijd en alleen wit vloed wel misselijk gevoelige borsten, soms ineens huilen om niks en 3 negatieve testen verder morgen test ik met clear blue wordt wel gek van de onzekerheid....
Balen van de negatesten meid hoop dat je snel zekerheid hebt. Succs morgen! Laat je t ons weten? Liefs
dank je meis had even steuntje nodig er reageren soms zo weinig mensen ik hou jullie wel op de hoogte ik woon trouwens ook in apeldoorn
Graag gedaan hoor ik snap wat je bedoeld meid.. je kunt je verhaal hier lkkr kwijt. Ik zal iig wel reageren haha leukkk begon bijna te denken dat ik de enige ben uit apeldoorn hier
nog steeds negatieve testen geen tekenen van een ongesteldheid grrr om gek van te worden... duren testen maken dus ook weinig verschil.... we gaan maar weer afwachten dit is nog erger dan wel of niet zwanger 4 dagen overtijd nu.
Balen maar je bent nog steeds ongi toch? Hoop voor je dat snel duidelijkheid hebt meid Wij gaan ronde 4 in, dus 3 maandjes bezig en jij?
nog steeds geen ongesteld dat had ik op 6 aug. moeten krijgen en ook geen beginselen dit is onze eerste ronde hoop ik ook thanks
Bahhh ik weet hoe vervelend t is.. probeer afleiding te zoeken en er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. zal voor je duimen Hier is de ongesteldheid gestopt. Zit sinds gisteren onder de pukkels. Werd er echt depri van pfff stoppen met de pil heeft zo zn nadelen.. hopen dat ze snel weggaan