ik hoop op een NOD maar ben er bang voor...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2507, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2507

mama2507 Lid

26 sep 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even van me af schrijven...

Ik zit vandaag in mijn 9 dpo en vorige week vond ik een dikke klodder wit slijm (sorry hoor) in mijn slipje.. was vorige week de hele week niet zo fit, hoofdpijn, opgeblazen gevoel, krampen in mijn buik, misselijk en ik rook bepaalde rare geuren... tijdens mijn eisprong en ervoor flink geklust...ik had hoop (ik weet het ben pas kort bezig maar ik ken dit totaal niet was met mijn dochtertje in 1x raak)... nu vandaag heb ik het gevoel dat ik zondag mijn ongi ga krijgen, vandaag weer veel last van krampen en heb weer hevige hoofdpijn! Ook heb ik gemene steken in mijn vagina (ja weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen)..al met al voelt het dus alsof ik zondag weer ongi ga worden, of kunnen deze klachten ook wat anders zijn. Kan zaterdag pas testen dus mag nog even wachten..maar ik heb niet zo de behoefte om eerder te testen, bang op een teleurstelling.. bedankt voor het lezen :)

2. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Het kan natuurlijk van alles betekenen.. Zowel een zwangerschap als een aankomende menstruatie. Ik hoop dat eerste natuurlijk! :) ik duim voor je en hoop dat je zaterdag een positieve test in handen mag hebben!

3. mama2507

mama2507 Lid

26 sep 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief.... dankje! Dat hopen we natuurlijk allemaal.. we hebben hier maar 1 doel :)! lastig hè die onzekerheid pffff.... soms ben ik bang dat ik er teveel mee bezig ben en het daardoor ook niet wil lukken...

Deel Deze Pagina