Hey meiden, Ik moet dit even van mij afschrijven. Ik weet het namelijk even niet meer. Ik zal beginnen bij het begin maar het is wel een redelijk lang verhaal dus jullie zijn gewaarschuwd Ik ben sinds april gestopt met de pil nadat we besloten hebben om voor een broertje of zusje te gaan voor ons zoontje. Net voordat ik in mei ongi werd echt mega veel zwangerschapssymptomen maar gewoon ongsteld. In juni exact het zelfde verhaal. Veel zwangerschapssymptomen maar na weer een test die negatief was ongesteld. Bij allebei opgezette buik, rommelende darmen, borsten pijnlijk en groter en heel veel doorzichtig slijm. Hier moet ik ook bij vertellen dat ik altijd mijn eisprong voel. 1e dag ervoor kleine krampjes en 2e dag echt kramp tot ik er krom van sta. En hoe verder naar mijn menstruatie hoe meer zwanger ik me voelde. Nu is het heel anders. Ik was op 17 juni ongesteld geworden. Nu heb ik op 1 en 2 juli mijn eisprong gevoeld. Nu heb ik absoluut geen zwangerschapsgevoel maar wel heel dik helder wit slijm, Heb 3 dagen geleden een aantal keer steken gevoeld in mijn rechter lies, en sinds vandaag tintelt mijn rechterborst en ben moe. Verder helemaal niets zeg maar ook niet echt het gevoel zwanger te zijn. Ik weet gewoon niet wat ik nu moet denken. Zou ik toch een test gaan wagen zo ja wanneer. Zover ik nu heb berekent is mijn NOD op 15 juli. Ik voel me heel onzeker nu graag zou ik jullie advies willen hebben. Alvast bedankt.
Wat 'grappig' wij zitten precies samen gelijk met de cyclus en de klachten die jij hebt heb ik nu al een aantal maanden. Met name 5 dagen voordat ik ongesteld moet worden zijn mijn borsten groter harder, en erg pijnlijk, zo pijnlijk dat 2 dagen voor mijn ongi vriendlief mijn borsten niet meer mag aanraken. Ik ben vorige maand naar de ha gegaan omdat ik er helemaal klaar mee ben, ik test me suf iedere keer. Mijn hormonen worden geprikt, ik moet volgend weekend als het goed is ongesteld worden. Mijn borsten voelen nu al meer gespannen aan en doen al pijn, ik wacht nog even 3 dagen en dan ga ik bloedprikken. Je kunt de 15e een test wagen als je een normale cyclus hebt van 28 dagen
Hoi El1983, Is idd grappig dat we gelijk zitten. en fijn om te weten dat ik niet de enige ben die in dit schuitje zit. (op zich weet ik dat ook wel maar ja ...) Ja dat had ik dus ook de afgelopen keren. Nu dus nog bijna helemaal niets en dat is niet iets wat ik vorige keren had. Nee ik heb een cyclus van 29 dagen. Maar spannend zeg voor jou. Ik duim voor je en hoop dat je snel positief test. Denk dat als dit zo doorgaat dat ik wel een testje doe idd maar ook meer omdat dit zo anders voelt dan anders. En dan doe ik hem idd denk ik (als ik het vol kan houden) rond de 14 of 15e.
Hoi Elf84, Hier even een update. Ik ben zwanger haha nu ruim 4 weken. Ik ben er zo blij mee. Hoop voor jou dat het snel raak is.
Ik wacht geduldig af... De kans is deze maand alleen heeeeeeeel klein omdat mijn vriend net in/voor mijn vruchtbare periode (3 dagen voor vermoedelijke eisprong) naar het buitenland moest voor zijn werk. Dus deze ronde is eigenlijk voor niets Al voel ik van alles, maar dat is natuurlijk onzin. Nog een paar dagen en we kunnen starten met een nieuwe ronde!
Het is pas de 2e ronde en we hebben geen haast Geniet je zwangerschap! Hoop dat alles goed gaat bij je!!
Hey fijn dat het geen haast heeft Genieten ga ik zeker doen. Op een of andere manier nog heel erg onwerkelijk terwijl ik het toch al bijna een week weet. Ik heb op dit moment ook bijna geen symptomen dus dat maakt mij een beetje onzeker denk. Heb vandaag contact gehad met de vk en ik krijg 2 september mijn termijn echo. Wordt lang wachten maar hopelijk gaat de tijd snel.