Iemand ervaring met deze stofzuiger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Na 3 jaar extreem verharende hond, (die er nu helaas niet meer is) is onze stofzuiger dood gegaan.

Nu wil ik deze bestellen:
    Philips - FC9204 - stofzakloze stofzuiger - wehkamp.nl

Heeft iemand ervaring met deze stofzuiger? Het enige nadeel lijkt me de raar gevormde voet, maar verder lijkt hij me super.

Bedankt alvast!

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Met deze geen ervaring, mn schoonvader heeft een andere van philips zonder zak en dat is een drama ding. Geef mij mn miele met zak maar, die zuigt stukken beter. Maar misschien is deze wel heel anders, dus helpen kan ik je niet...

4. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Ik heb een ander model van philips maar wel met zo'n zelfde voet en ik vind die voet juist ideaal! Hij heeft aan de zijkant ook openingen waardoor hij zuigt dus je kan heel makkelijk overal bijkomen.

5. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Heb ook niet deze, maar wel een andere idd met dezelfde voet.
    Volgens mij heeft de voet op de foto ook een soort van harige borsteltjes erlangs. En die zijn zo ontzettend fijn, omdat je zo dus ook met de zijkanten zuigt.

Eigenlijk net als Chingy dus.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb ook een ander van philips ( met stofzak ) en zo'n zelfde voet....heb 2 honden en een kat en het is echt een super stofzuiger...vind de voet juist wel fijn eigelijk, kun je beter mee in de hoekjes zuigen
    ik wil nooit meer een andere iig

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    geen ervaring met deze maar wel met de dyson zonder zak...
    heb m een tijdje gebruikt bij een mevrouw waar ik huishoudelijke hulp deed en ik vond het een fijne stofzuiger voor laminaat/parket ed maar voor een tapijtje of vloerkleed is het een dramading!!!

ook in onderhoud is ie veel meer werk want de gaatjes in de "zak" moet je ook heel erg goed schoonhouden omdat ie anders zuigkracht verliest en gaat stinken... (ik moest van haar altijd de "zak" schoonzuigen met een gewone stofzuiger :()

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Voor en nadelen dus :)

Ik heb 3 miles versleten in de laatste 9 jaar dus ben daar een beetje klaar mee.

Dan ga ik toch deze bestellen, ben benieuwd!

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Volgens mij worden stofzuigers zonder zak overwegend niet erg positief beoordeeld.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

met dieren moet je niet beginnen aan een stofzakloze.

ik heb een dirtdevil al 3 jaar en hij is nog net zo goed als ik het begin en hij was maar 60 euro

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb nu nog maar 1 hond, en volgens philips is juist deze erg fijn met huisdieren :) Ik doe ook een stofzakloze omdat wij minstens 2 zakken per week verbruikten...

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb er geen ervaring mee, maar de reviews op de site zelf, geplaatst door gebruikers, zijn wel heel goed.

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Spannend :)
    Tis altijd zo zonde van je geld vind ik, van die huishoudelijke dingen, ik weet wel leukere dingen om het aan uit te geven.

Maar dat die voet dus juist erg handig is vind ik wel fijn, dat was mn enige twijfel :)

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou, gaat lekker, ik heb hem besteld, doet hij het niet!!!
    Deze gaat dus weer terug en dinsdag middag komt de nieuwe, hopelijk doet die het wel...

15. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    wij hadden een dysn ging een jaar of 4 mee (wel een oud model was dat hoor) en nu een samsung zoder zak soort koffiepot wat je leegt heel makkelijk was nog geen 100 euro en zuigt helemaal top

16. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb een Dyson (dus ook een zonder stofzak) vind em ideaal, stinkt niet en heel makkelijk en snel schoon te houden. Hoe die van Philips is weet ik eigenlijk niet.

Deel Deze Pagina