misschien een domme vraag, maar je had toch een spiraaltje, wat 2 weken terug (ofzo) verwijderd is, omdat het niet goed zat? Kan het daar niet van komen? Sinds wanneer slik je de pil dan nu?
Ik heb gisteren een miskraam gehad met ruim 9 weken en dat ziet er niet zo uit hoor Dit zijn gewoon stolsels die je kunt verliezen bij ongesteldheid mijn ma heeft daar altijd veel last van.
Heb er nu spijt van dat ik de foto heb geplaats, zo jammer sommige opmerkingen!! Wilde het net weghalen, maar wijzigen is geen optie meer zie ik...Zou een moderator deze topic aub kunnen verwijderen of iig de foto eraf halen aub??? Degenen die t nodig vonden er flauwe grappen over te maken: erg jammer meiden zo kinderachtig, weet volgende keer dat ik het maar beter niet meer kan doen. Voor degenen die oprecht interesse hebben en wel serieus waren: Heb hele dag door wel beetje ongi krampen gevoeld, beetje gevloeid maar nu niet meer..Voelt vreemd in me buik, maar verder geen klachten etc. Ben niet naar de HA geweest, was de hele dag van huis vandaar nu pas mijn bericht. Het was idd of een miskraam of toch bloedstolsels, wat t ook was het is over nu...bedankt allemaal en nogmaals sorry voor de foto, wilde gewoon duidelijkheid geven wat ik bedoelde maar als ze t willen verwijderen of slot hierop heeeel graag. Na bepaalde opmerkingen over smakelijk eten etc schaam ik me diep en voel me vernederd.
Deze is wel erggggg flauw, ik deel iets met jullie en dan maak je me zo belachelijk?? Bah wat erg zeg zulke opmerkingen! Wees jij de 1ste dan maar om je tampon vol met bloed te showen
Ja maar je had er toch bijgezet dat er een foto bij zat in de titel? Of heb je dat later gewijzigd? Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, als je dit normaal niet hebt! Ik heb zelf een x een miskraam gehad, maar dat leek niet op jouw foto. Maar goed, ik weet niet of dat altijd hetzelfde er uit ziet? Anders toch volgende week een x naar de ha met de foto, heb je er duidelijkheid over!
zelf mijn man vind het onwijs flauw dat sommige zo reageren. Die zit soms stiekem mee te lezen. zij wilt gewoon weten wat het misschien kan zijn. dan reageer je niet met eet smakelijk. waar heb jij je verstand zitten sorry hoor
Ik heb nog nooit zulke stolsels verloren, dus als mij het zou gebeuren zou ik er ook helemaal in de stress van schieten hoor! Kan me dus goed voorstellen dat je je zorgen maakt! Voor wat betreft de 'heerlijke respectvolle' reacties Laten we zeggen dat er altijd wel mensen zijn die er blijkbaar genoegen in scheppen om anderen af te zeiken en vernederen, worden ze blij van of zo. Goed voorbeeld ook om je kinderen er mee op te voeden, Sta er maar lekker boven hoor, je hebt helemaal geen reden om je te schamen! zou juist andersom moeten wezen.
Zelfs jou man als MAN zijnde vind t flauw, dat zegt al genoeg over bepaalde dames hier op zp. Erg jammer zulke reacties over smakelijk eten en topic over tampons met bloed etc, enige reden wrm ik een foto plaatste was zodat ze konden zien wat ik bedoelde maar verkeerd gedacht! Hoop echt dat iemand t kan verwijderen voor me, voel me hier totaal niet prettig meer bij, voel me erg voor lul staan en gezet!!! Voor de rest vd dames: bedankt voor t kijken/lezen en meedenken wat t zou kunnen zijn! Ik heb nog beetje krampjes en gek gevoel in benen maar verder wel okay
Dankje meid voor je oppeppende woorden!!! (K) Je hebt ook 100% gelijk, alleen in zo een situatie trek je t je dus wel even aan want je voelt je al ellendig en gevoelig
Voor wat betreft de 'heerlijke respectvolle' reacties Laten we zeggen dat er altijd wel mensen zijn die er blijkbaar genoegen in scheppen om anderen af te zeiken en vernederen, worden ze blij van of zo. Goed voorbeeld ook om je kinderen er mee op te voeden, Helemaal met bovenstaande eens! Tsjeetje zeg hoe onvolwassen kunnen sommige mensen reageren ....... Het is duidelijk genoeg dat de TS ermee zit en zich zorgen maakt... Maar TS , ik zou me ook zorgen maken hoor als ik zoiets zag! Ik heb het ook nog nooit gehad..Alleen na mn bevalling.... Maar misschien is het wel zoals eerder genoemd weefsel?.....
tsja ik heb geen idee wat is, maar wil wel zeggen dat hier genoeg meiden komen en die dan iets proberen te omschrijven.. dat je denkt: HUH??? Ik vind het juist slim om een foto erbij te doen! Je nergens voor schamen meid!!!
ja snoopy ben het geheel met je eens wat een lullige opmerkingen zeg ik denk dat je een grote deel van stolsel bent verloren of dat een vmk hebt gehad ofzo vind het een vreemde weefsel kan het niet geheel plaatsen heb dit nooit gehad toen ik de pil slikte en die slikte ik dik 10 jaar voor ik zwanger werd van de eerste succes meis ennuh trek je lekker niks aan van die achterlijke en domme opmerkingen van de andere die zijn niet wijzer hoor
wilde nog even zeggen dat ik ook begon met eets smakelijk maar toen stond er nog niet bij dat er eenvieze foto bijzat! dat was pas later toegeveogd. en verder heb ik ook gewoon normaal antwoord gegeven.