Wat is dit???!!! (beetje vieze fotos)

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy82, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Ik denk dat niemand een jou voor lul wilde zetten, maar dat ze het bedoelen als een grapje. Na de opmerkingen zoals smakelijk eten geeft iedereen zijn mening van wat het kan zijn. Ik zou het niet persoonlijk opvatten hoor, maar dat zal nu moeilijk zijn omdat je geschrokken bent van wat je hebt gezien.

Nu over wat je hebt gezien, sinds ik bevallen ben heb ik dit soort stolsels ook vaker zien langskomen. Volgens mij verandert de samenstelling van je baarmoederslijmvlies na een zwangerschap, net alsof het vaster wordt. En je weet het, als je niet gerust bent kun je altijd je HA nog bellen.

succes

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Toch snap ik niet dat je dat soort fotos hier neer zet ,t is een lounge...? :S mgoed.. dan ben ik maar flauw.. Vind t niet bepaald op een forum thuis horen..

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dit slaat helemaal nergens op natuurlijk. vernederen?;) wee je wel wat echt vernederen is?;):x

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Normaal gesproken spring ik niet zo snel uit mn vel maar nu moet je ff kappen?! of ik weet wat vernederen is? En of ik weet hoe dat voelt?!

Ben 3 jaar van mn leven niets anders als vernederd!! Dus de volgende keer zou ik maar ff 3 keer goed nadenken voordat zo'n vraag stelt aan iemand die jij totaal niet kent!!! Waar haal je het gore lef vandaan!!

Verder voelde ts zich vernederd, dat is háár gevoel erover!! Wie denk je wel niet te wezen om te bepalen dat ze zich niet zo moet voelen!

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hmff ook goedemorgen.. is weer heerlijk gezellig hier zeg! ;)

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    't Ziet er niet heel lekker uit, maar ik denk dat men weleens schokkendere dingen heeft gezien ;)

Weet je inmiddels al wat het was?

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Pfffffttttt, zp lijkt tegenwoordig wel een pubersite. Bah wat een kinderachtige opmerkingen.

TS, ik zou er ook van geschrokken zijn als ik dit had gehad. Gelukkig heb je er nu geen last meer van

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meis,

Ben je al naar de HA geweest ? ..

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

:D:D

@Ts, maak je geen zorgen, ik verlies ook weleens dit soort stolsels en heb dan geen mk of wat dan ook. het hoort er gewoon af en toe bij, grote schoonmaak noem ik dat.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

he ga lekker even ergens anders je frustratie botvieren:) je kent mij net zo goed niet dus je hebt zelf dan net zoveel goor lef he? om maar even in jouw taal te blijven;) en als je even goed leest ipv zomaar wat te raaskalken kan je lezen dat ik ts niet vernederd heb hoor;) verder heeft ts hier niets aan.

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Dit soort stolsels verlies ik elke ongesteldheid en soms wel groter. Zou me niet te druk maken. Als je je echt zorgen maakt even HA bellen.

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

maar ts is nu niet ongesteld. toch of wel?:(

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

sorry vergat er bij te zetten ,dat ik ze ook wel verloor tijdens doorbraakbloedingen.

14. Heb zulke dingetjes ook regelmatig als ik ongesteld ben, maar niet zo groot.

15. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hey meid,

ziet er niet echt fijn uit maar ik vind het goed van je om er een foto bij te zetten hoor .. maar als je het niet vertrouwd inderdaad even naar de huisarts gaan..

En meiden kom op het is geen topic zeik andere af ofzo laat iedereen in ze eigen waarde .. dat is wel zo netjes toch.. we zijn hier om lekker te kletsen en niet om elkaar aftezeiken wat wel en niet zo is en bla bla bla .. grow up! we zijn geen kleuters meer toch!

x

16. Chai

Chai Niet meer actief

Oei,
    wat een kinderachtige reacties zeg.
    Dingen zoals "smakelijk eten" kunnen dan wel zogenaamd niet als vernederend bedoelt zijn maar het is ook wel heel onnodig om dan zoiets te zeggen.
    Vrij naief om ervanuit te gaan dat dat niemand kwetst als je zoiets zegt.

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou nou we blijven wel weer bezig zeg.

18. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Meiden aub hou op zeg, hier heb ik dus echt geen trek ik!!!! Verdorie krijg gewoon spijt dat ik ten 1ste een topic heb geopend en al helemaal spijt er een foto bijgezet heb denkende dat t meer duidelijkheid zou geven als er een beeld bij was. MIjn fout idd dat ik het even in de titel had moeten aangeven, vieze beelden) maarja niet geweten dat t zo schokkend zou zijn, want ja ik d8 alle meiden hier bezig met zwanger worden, zijn, miskramen, etc etc zijn wel wat gewend.

Ik ben t eens met de meiden die zeggen dat bepaalde opmerkingen niet hadden gehoeven, kinderachtig zijn en niet gepast!! Ik voel me WEL vernederd door de opmerkingen eet smakelijk en topic openen over een bebloed tampon laten zien, ik wilde mijn angst met jullie delen in de hoop dat iemand me enigzins kon vertellen wat t kon zijn maar nee hoor sommigen willen er een lolletje uithalen.

Nou bedankt meiden, 1ste en laatste x ook dat ik dit dus doe! Voel me heel verdrietig hierdoor en al helemaal dat er geruzie en discussie is. Iemand enig idee bij wie ik kan aankloppen om dit topic geheel te verwijderen of iig de foto?? Zit hier met tranen omdat ik die foto weg wil hebben vanhier en weg van alle lullige opmerkingen en discussies die nu gaan ontstaan.

Help mij aub aan een naam of dergelijk die de foto kan verwijderen voor mij.

Voor de dames die t wel goed bedoelden allemaal: ik ben niet naar de HA geweest, ben ook niet ongesteld maar nog steeds die vage steken krampen onderin me buik en af en toe rechtsonderin. Bij t afvegen lichtkleurig bloed verder niet. Ik voel me verder prima en t zakdoekje met t stolsel erop had ik gelijkna de fotos maken weggegooid.

Wat t ook was of is geweest: als t een mk was baal ik hier enorm van al was t niet gepland nu een kindje en slik de pil maar zeer welkom was t goedgegaan! Is t een stolsel dan kunnen die behoorlijk groot zijn zeg zooo, ik dacht idd ook maybe was mijn baarmoeder nog niet helemaal schoon. Zal binnenkort toch maar even naar de HA gaan, want nu ik nadenk heb wel vaker gek gevoel in me buik onderin gehad, misschioen toch iets na de bevalling overgehouden??

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Snoopy: ik heb je bericht gemeld bij de modjes, ik hoop dat ze dit topic snel sluiten.
    *knuf*

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nouwat dacht je ervan om lotte dan eens te pb en of op het driehoekje te klikke bovenin? als je het niet lukt wil ik het ook nog wel voor je doen!

Deel Deze Pagina