Snoopy, volgens mij als je het tekentje rechtsbovenin aanklikt kan je een melding maken. Dan kan je vragen of ze dit topic kunnen sluiten of misschien de foto's kunnen verwijderen. Volgens mij kan je zelf ook foto's verwijderen bij gebruikersinstellingen en dan bijlages.
ach snoopy, maak je niet druk!! de meiden die hier moeilijk over doen houden van echte discussies denk ik. ik heb je foto's gezien en vind het niet overdreven hoor. zulke dingen vind ik regelmatig in mijn onderbroek.... zeg je dan ook: Gadver!!! had je niet effe kunnen waarschuwen? bij vrouwen is dit de normaalste zaak van de wereld dus snap niet waar sommige zo moeilijk over doen! tis niet te hopen dat hun ooit eens met een "vïes" probleem zitten en hier ook foto's moeten gaan plaatsen...
maar als er een plaatje van een spin wordt getoond dan moet er ook eerst gewaarschuwd worden? terwijl er ook mensen zijn die niet bang zijn van een spin. echt hoor. toen er een keer zon topic was waren er ook reacties van: eeeeeh had je dat niet even kunnen zeggen, gatsie, bah, ik moet overgeven etc etc.
@ Plurkie: je zegt van nou wat dacht je ervan een modje een bericht erover te sturen, maar als je zin al begint met : nou wat dacht je ervan denk ik al bah waarom nou zo??? Echt zo van: nou zo moeilijk te bedenken is t toch niet??? IK vraag t juist, omdat ik niet weet hoe t moet. Ben hier al lang op zp, maar ken nog steeds meer als de helft niet hoe t werkt. @ alle andere meiden, toch ergens fijn om te horen dat het herkenbaar is en meeste van jullie t zien als stolsels. Ik heb t ooit wel is gehad maar nie zo groot vandaar de schrik. Ik denk zelf wel aan een mk, waarom weet ik niet tis gewoon mijn innerlijke gevoel...Ach t is gebeurd en wie zal t weten 100% zeker wat t was.... Dankjulliewel meiden voor alle tips/ervaringen
meid je pakt alles wel heeel zwaar op hoor maar ja laat maar. je topic is gemeld voor zover ik weet. en anders als je nog eens iets hebt: bij over deze site staan alle regels en wat je moet doen bij ""problemen"" veel succes met alles.
Jij vind dat ik t zwaar oppak, ik vind t niet zo gek na bepaalde reacties. Niet verwacht namelijk dat er de spot met je word gedreven. En als jij dan zegt van nou wat dacht je van.....komt dat ook lullig over. IK ben normaal nie zo gevoelig, maar in dit topic voelde ik mij dat wel met de schok die ik had. Maargoed, heb al hulp gehad en next time plaats ik zoiets niet meer dus help bij problemen niet nodig, heb van mijn fouten geleerd
@ Snoopy, Pffff.....wat zijn sommige reactie's respectloos zeg, dit zegt meer over hun leven dan die van jou! Hou de eer aan jezelf meid, en ga er niet op in! Ik snap je standpunt volkomen....En is moeilijk. Daarbij sommige mensen houden van discussieren, en dingen uitlokken. Je moet ze zeker niet (gaan) voederen!!! Good Luck...
Ja want als ik erop in blijf gaan dan gaat t maar door denk ik. EN dit was niet de reden waarom ik dit topic opende. Dankjewel meid voor je bericht(K)
heb ik jou er persoonlijk van beschuldigd vernederd te hebben? volgens mij niet! Heb je niet eens aangesproken! Dat jij je dan persoonlijk aangesproken voelt blijkbaar, daar kan ik weinig aan doen! ts gaf zelf aan zich vernederd te voelen! Dus dan is dat zo! Ik probeerde haar beter over zichzelf te laten voelen! Waar ik nu ontzettend boos om ben is om hoe je je vraag stelde? of ik wel wist wat dat betekent? Zo denigrerend! Je hebt dan geen idee wat je hiermee gedaan hebt! Ik ben er echt serieus de hele dag door van slag! Alle verdriet en frustraties idd waar ik dagelijks nog moeite mee heb wordt door jou nog eens lekker extra aangewakkerd! Weet je waarom? Omdat het blijkbaar verdomd moeilijk is om rekening met andermans gevoelens te houden!
ja ik voelde me door jou aangesproken ja! je kwam op mij over als ik ts aan het denigeren was. en dat was dus totaal niet zo. ik heb hele andere denkbeelden bij denigeren. en niet als iemand zegt eet smakelijk. jammer voor je dat je je tot voelt. dat spijt me dan erg voor je. maar dat is niet mijn schuld. ik mag een andere mening over denigeren hebben als jij, net als andersom. en verdriet en frustraties heb ik ook genoeg maar daar ga ik hier niemand de schuld van geven als er es iets hier wordt gezegd wat mij niet aanstaat!
Ik vindt dat "iedereen die commentaar levert" hier een beetje overdreven reageert maar goed.. @Ts maar wat denk je zelf want je voelt je er niet goed bij volgens mij? Het is moelijk in te schatten natuurlijk...je kunt gewoon zo`n stolsels verliezen hoor...
oh my god!!!!! wat is er tegenwoordig toch hier op zp??? laat iedereen toch in zijn eigen waarde.. ga je bot reageren reageer dan gewoon niet!! sommige zijn echt ongelooflijk echt waar!! snoopy dikke knuffel meiss!!! ik zelf vind heteruit zien als een vmk of mk ik oop dat je snel duidelijkheid hebt meiss.. een stolsel ziet er niet zo uit zeker niet als je een stolsel oppakt valt het al uit elkaar en dat is bij jou niet.. dikke knuffel meiss xxxcin
Ik heb dat hele 'eet smakelijk' van je niet eens in mn mond genomen! of welke opmerking dan ook! Hoe kan je er maar zelfs zo zeker van zijn dat ik zelfs jouw opmerking bedoelde! Zegt dan meer over jou dan over mij lijkt me! Ts had het over zichzelf vernederd voelen en ik zei, om haar beter over zichzelf te laten voelen, dt er eenmaal mensen zijn..dus niet speciefiek plurkie en haar opmerking..maar mensen in het algemeen die je dat gevoel kunnen geven idd, en dat ze daar boven moet staan! Maar op het moment dat je mij ergens persoonlijk op aanspreek, op zo'n minderwaardige manier, alsof ik niet zou weten waarover ik het heb, dan gaan bij mij mn nekharen er van overeind staan ja! Vooral als ik als geen ander weet hoe het voelt om vernederd te worden (is voor iedereen verschillend! wat voor ju geen vernedering is kan het voor een ander wel zijn..heb daar respect voor!).
ik zeg toch dat het voor iedereen verschillend is? ik persoonlijk vond het gewoon een beetje ver gaan dat denigrerend zijn. mag toch?????????????????????????????????