Hallo allemaal, hopelijk herkent iemand zich in wat ik nu meemaak. ben bijna 38 wkn zwanger en sinds 2 dagen onzettend last van menstruatiepijn die continu aanwezig is. Rug, been en buik pijn ... ik slaap al weken heel slecht en ben bang dat ik straks geen puf heb voor de bevalling.. ik hoor graag jullie ervaring..bedankt
Is het continue of in vlagen? Wellicht oefenweeën? Heb je al een warme kruik gebrobeerd of een hete douche? Ik zou gewoon even de vk praktijk opbellen.
Join the club... 37+6 nu en loop ook al dagen met menstruatiepijn. Af en toe flinke pijnscheuten in schaamstreek, buik. Slapen lukt voor een paar uur. Alles is pijnlijk... Laatste loodjes... Vk kon er niks anders van maken. Ik mag paracetamol nemen, nog niet gedaan trouwens.
hey bedankt voor jullie reacties...het houdt maar niet op en bij lopen/staan wordt het erger!! hopelijk is dit het begin..
Als het een aanhoudende pijn is, Lijkt het op oefenweeen. Heb ze eigenlijk bij m'n tweede va week 34 gehad tot ze gehaald werd met 38+1. Op ok had ik al 4 cm ontsluiting. Bel desnoods even je Vk of gyn voor nader onderzoek. Kan ook bog een blaasontsteking zijn die ik nu dus heb.
Ik heb t ook, zoveel krampen en menstruatie achtige pijn! Zondag dachten we dat t zelfs begonnen was duidelijk pijnlijke harde buiken en steken, maar helaas... T zwakte weer af! Zit wel al op 2cm ontsluiting. T zijn oefenweeeen maar die zullen vast een keer doorzetten ik ben nu 37+5