wat te doen met de hoek??

Discussie in 'De lounge' gestart door mama2bengeltjes, 5 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.202
    534
    113
    In onze nieuwe woonkamer hebben we straks de helft van de garage bij de woonkamer betrokken waar nog wel een deur zit naar de garage toe.

Eerst wilden we er echt een kinder speelplek maken maar we verwachten eigenlijk dat de kinderen heel veel buiten zullen zijn en vinden het dan wel weer zonde om dat helemaal daarvoor in te richten. We willen dus wel opbergruimte daar hebben voor de kids of eventueel een bankje daar maken met opbergruimte maar misschien hebben jullie wel heel leuke andere ideeen?

2. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.202
    534
    113
    Het gaat dus om het gedeelte achter de haard, daar zit achter de haard links een deur naar de garage en rechts een deur naar buiten toe..

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.343
    28.563
    113
    Kantoortje? Of idd speelplek/ruimte voor al hun zooi. Met (harde) regen en lage temperaturen spelen ze niet (lang) buiten lijkt mij, en laat Nederland nou veel van dat soort dagen hebben.. Een speelhoek lijkt mij juist wel leuk dan.

Marchella vindt dit leuk.
  4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.290
    25.758
    113
    Ik zou daar toch een speelplek van maken. Heb je alles mooi op één plek.
    Of anders een lekker zithoekje, waar je heel relaxed een boek kan gaan lezen oid.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik zou het voorlopig lekker leeg laten. Eerst gaan wonen en daarna pas kijken of je dat stukje ergens voor wilt gebruiken.

Grote plant en een gave foto/schilderij aan de muur

Uuz en fafa vinden dit leuk.
  6. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Toch speelplek of hanghoek met allemaal kussens en boeken en knuffels zodat ze daar lekker kunnen ontspannen (of jij zelf). En anders zou ik er een bureau neerzetten, maar ik weet niet of jullie een apart kantoor in huis hebben of zoiets niet gebruiken.

7. fafa

fafa Niet meer actief

Ja, dit. Je kan vantevoren vanalles bedenken, maar je kan beter wachten tot je ergens behoefte aan hebt, en het dan een invulling geven.

Het lijkt me trouwens niet echt een relaxed plekje, zo tussen 2 deuren. Dus bij mij zou het waarschijnlijk een kastenwand worden oid.

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Lastig in te schatten; als die deuren veel gebruikt worden, zou ik er kasten neerzetten en er geen ‘leefruimte’ van maken.

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dit zou ik ook doen!

Deel Deze Pagina