ik ben deze maand begonnen met tempen.. heb nu 3 dagen gedaan.. telkens. 36,1 ik ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen. de afgelopen 2 maanden hebben we om de dag geklust en niet alleen omstreeks de eisprong maar hele maand door! en 1 maand daarvoor ongeveer om de 2 a 3 dagen.... je zou denken dat ik dan geen eisprong heb omdat ik nog niet zwanger ben... toch?
het eitje kan het zaadje ook niet gevonden hebben, dit wil allemaal niks zeggen er zijn mensen die dit al maanden lang zo doen maar helaas nog zonder resultaat.
hoi dagmar, ik zou me niet meteen zorgen maken hoor! de kans per maand is geloof ik maar 20% dus het kan best maanden duren zonder dat er iets aan de hand is. succes met het vinden van je eisprong! liefs, lauwie
Nee hoor.. uiteindelijk moeten er zoveel dingen goed gaan wil je je zelf zwanger mogen noemen. Helaas gaat het niet alleen om de juiste timing. groetjes
dankjewel... maar is het nu dat wanneer je geen eisprong hebt je ook niet ongi wordt? of maakt dat niet uit.... want ongi wordt ik wel... dus toch een eisprong?
Als je een redelijk regelmatige en niet te lange cyclus hebt, kan je er wel vanuit gaan dat je een eisprong hebt.
hey dagmar, misschien is het ook een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken? Kun je samen met het temperaturen kijken wanneer je je eisprong hebt. liefs mel
meid je bent pas bezig ik zou me totaal nog geen zorgen maken gewoon blijven tempen de kans is gewoon kleiner elke maand dat je niet zwanger bent Ik hop voor jou dat het snel mag geburen maar hou er rekening mee dat het ook wel een jaar kan duren
ja idd.. daar heb ik ook al aan zitten denken maar dat lijkt me zoveel gedoe... ik doe eerst even drie maanden die temptesten en dan die ovulatietesten. het lijkt mij nog frustrerender als je die testen doet want op het moment dat je positief test ben je sowieso al te laat om op goede moment te klussen toch..
Ne ovu testen moet je als ie posi is meende ik tussen 12 en 24 uur klussen Maar zoals je zegt je doet het om de dag dus ik zou dan helemaal niet tempen of ovu testen gebruiken ,,maakt jezelf alleen maar gek
dat kan wel zo zijn maar ik ben 33 en de eerste zwangerschap is niet zonder problemen verlopen waardoor het nu moeilijker is voor mij.. (en een andere man dan de eerste) dus ja ik maak me wel een beetje zorgen.. maar ja dat komt wel goed...
ik ben het helemaal eens met snoopy. en ook als je cyclus heel kort is (minder dan 22 dagen), kan dat betekenen dat je geen eisprong hebt. en als je het zeker wilt weten, kun je ovulatietesten gebruiken of temperaturen.
je moet natuurlijk doen waar je je zelf het beste bij voelt Voor mij zijn de ovulatietesten echt een uitkomst (dit hoef je niet de hele maand elke ochtend te doen maar een aantal dagen in een maand) Zodra je positief test heb je inderdaad nog 12 tot 24 uur Maar begin inderdaad maar met temperaturen daarna kun je altijd nog verder kijken wou deze optie alleen ff noemen...
ja vink ook lief van je hoor... dat waardeer ik zeker.. maar ja, ik ben nu net een half jaar actief bezig.. eerst maar eens 3 maanden tempen en dan naar dokter met de resultaten.. of eerst ovutesten doen..