hoi meiden hier al meer dan jaar bezig. ondertussen weet ik dat je lichaam je best voor de gek kan houden! ben al sinds zaterdag ontzettend misselijk, zelfs als ik iets vettig eet dan gaat er na 2 happen gewoon niets meer in.. heb ik nog nooit gehad (wel goed vor de lijn!!!). gisteravond kreeg ik buikpijn, ik dacht het is wel wat vroeg voor ongi, maar goed.. cyclus verandert steeds (werd eerst langer, dacht kan ook wel weer korter). vanmorgen ging ik naar wc en had ik bruin slijm verlies, nog nooit gehad! en ben trouwens ontzettend moe! iemand ervaring mee? liefs elisa
beetje bloed waarschijnlijk zou een innesteling kunnen zijn, of het begin van een menstruatie. Hopen op het eerste natuurlijk. Wanneer mag je testen?
NOD is zo rond 30 september (uhh schrik: morgen dus!!!) cyclus was laatste 5 maanden niet helemaal gelijk.. dus is wisselend.. heb gevoel dat ik mezelf gek maak gewoon!!
mmm, zou wel begin menstruatie kunnen zijn dan... heb dit vorige maand ook gehad en dag erna was het zover... hoop voor je van niet maar kans zit er dik in dat menstruatie nog door komt !
Ik had het deze ronde ook.. Een bruine slijmsliert (sorry voor het detail) en toen ongi.. Hoop voor je dat het bij jou zwanger betekent en oud bloed met slijm is..
The same here. Ik heb sinds gisterochtend bruin slijm verlies en 30 sept me NOD. Ik voel een vlaag van menstruatie aankomen dus denk dat het gewoon een voorbode hiervan is. Maar hopen mag altijd
@ladylola : ik voel ook al 3 dagen dat ik ongi moet worden maar er komt niets.... net weer bruin slijmverlies, het is alleen als ik naar wc geweest ben.
Ik heb sinds vanmorgen na een toiletbezoek last van bruin slijmverlies. Aankomend weekend is mijn nod... vorige maand kreeg ik ook bruinverlies (maar dan ruim een week voor de nod) en daarna menstruatie. kan me niet herinneren dat ik eerder bruinverlies heb gehad. weet niet wat ik moet denken, je leest veel negatieve dingen betreft dit, maar toch zijn er ook weer gevallen waar het goed afliep.. We kunnen niet meer dan afwachten..
bij mijn eerste en 2de had ik allebei bruin verlies voor mijn nod, het wil niets zeggen hoor, wij willen gaan voor de 3de de kans is klein dat het snel gaat gebeuren omdat ik in juni mijn laatse chemokuur heb gehad (daar wordt je onvruchtbaar van ) de laatste nod had ik 3 dagen licht bruin verlies als k naar de toilet was geweest dus ik dacht joeppie maar test gaf aan niet zwanger, na de 3de dag werkt in ongi. Het is een kans op 50% met mijn ervaring dan. IK HOOP HET ECHT VOOR JE ER IS NIETS MOOIERS DAN ZWANGER ZIJN!!!! VINDT IK!!!
hoi lulu, heftig verhaal! succes met zwnager worden! we wachten hier maar gewoon af, ben ook zoooooooooooooo misselijk! heb echt buikpijn alsof ik ongi moet worden, we wachten maar eventjes af!!!
Het is bij die ene keer gebleven het bruinverlies, was ook maar een klein beetje. De dag op mijn nod kreeg ik ook een beetje (was gister) Verder niks van menstruatie te bekennen. Had gister al een test gehaald, en mijn vriend wilde al gelijk testen! Positief!!!! Ik ben zwanger!!! We zijn blij
Hallo hier, Wat fijn om te lezen dat er meer zijn die last hebben van bruinverlies. Heb het zelf altijd wel een paar dagen voor m'n ongi. Heb het alleen deze maand al 8 dagen lang. Wordt er echt stapelgek van. Kan er op internet niet zoveel over vinden helaas. Flower 82, gefeliciteerd met je zwangerschap! Goed om te lezen dat het na je chemokuur gelukt is. Toch best heftig hoor.