Pfff. Deze week! Eerst gebeld door de EON, of ik niet wilde overstappen. Heel verhaal, dat zij goedkoper waren en zo...nou ja, om een lang verhaal in te korten, dat viel dus wel mee. En toen werd dat meisje toch brutaal! Ik zeg 'op deze manier heb ik er geen zin in, daag' en heb opgehangen. Die middag...telefoon...namens EON. Ja hallo..... Eergisteren. Namens Monuta. Was wel grappig. Als ik tot mijn 65e 15 euro per maand inleg, heb ik wel 10.000 euro voor mijn begrafenis. Ik zeg dat als ik gewoon spaar ik dat ook wel heb, zeker in 35 jaar, en dat ik de extra winst wel hou. Gaat net de telefoon....weer monuta (drama) dus ik vraag of ze me over 2 dagen weer gaan bellen...En jeetje zeg, wat een muts. Waar het om gaat: als je niet leuk meedoet met hen die je ongevraagd bellen, dan zijn ze brutaal, niet te zuinig. Daar erger ik me aan. zo. Dat ben ik weer kwijt
Gelukkig heb ik er nauwelijks last van. Je even aanmelden bij infofilter.nl gleoof ik. Als het goed is wordt je dan van de belllijst verwijderd.
Er is een site, waar je je kan aanmelden (of eerder afmelden) bij dit soort instantie's. Wij werden ook plat gebelt met die onzin, ik heb ons toen aangemeld en we worden nooit meer gebelt (dat rijmt) Nu heb ik geen flauw idee wat die site ookalweer is, komt door de hitte. Ik ga even zoeken *edit* ik was te traag, infofilter is het idd.
mooi....vande week ook 3 x nuon en nog een energiebedrijf aan de telfoon gehad...bij de eerste keer meteen gezegd nadat ze zei wie ze was; dat ik niet geinteresseerd was....vervolgens bellen ze nog 2 x.... handig die link heb me meteen opgegeven!
het is ook niks zulke dingen... en dat met monuta..... als je jarenlang hetzelfde bedrag betaald per maand en je hebt dan over een x aantal jaar een x bedrag...... over die x aantal jaren is de uitvaart ook gestegen en ben je alsnog meer geld kwijt
gewoon duidelijk aangeven dat je er niet van gediend bent dat je zo vaak gebelt word... en dat dit de laatste keer is geweest en dan zeggen dat je verdere acties zult ondernemen als ze er niet mee stoppen...
Geen last van, heb enkel een mobieltje Maar vroeger via de huistelefoon wel vaak gehad. Moet je voor de gein eens vragen of ze zelf bij hun zitten Ben je zo klaar
Zo irritant inderdaad! Laatst kreeg ik zelfs iemand aan de deur.....of ik over wilde stappen naar energie direct of zoiets.....alsof je zoiets in je deuropening gaat bespreken jaja! De laatste tijd doe ik lekker irritant terug als ik word gebeld door die telefoontijgers: - dan spreek ik ineens engels en zeg ik: hello, do you speak english? Im sorry i dont understand, your english is very bad - of ik ben de oppas en weet niet wanneer de heer of mevrouw des huizes thuiskomen - of ik zeg : wat heb je een mooie stem, ik word er helemaal week van, ben je ook zo knap als dat je klinkt? het werkt echt! er wordt gelijk opgehangen hahahaha!
oohww zouu ga ik ook altijd een praatje aan.. gisteren mevrouw heeft u de tijd nee heb ik niet zeg ik, ik zit heerlijk in de tuin te genieten van de zon en heb geen zin het gezeik van jullie... zegt hij mevrouw ik kan u 100 euros per jaar laten besparen ik zeg... aaghh waarvoor? ik zeg ben rijk zat ben gezond wat wil ik nog meer... na een lage stilte........ okee mevrouw u wilt dus niet 100 euro besparen ik zeg nee hoor ben gelukkig da zeg ik toch... en daarna o okee en hoor je mij en voor de duidelijkheid ik ben jullie gezeur nu meer dan zat dus bel niet steeds.. was het ooh sorry mevrouw ik zal het opschrijven... ik zeg mooiz o eindelijk dus mijn advies gewoon lekkeer er tegenin gaan
ik krijg telkens op mijn mobiel telefoontjes van een of ander puzzelblad. Soms wel 2 keer per dag! Echt gek wordt ik er van! :S Ik heb me al aangemeld bij infofilter, maar dat werkt niet. Ik heb zelf bij energie direct gewerkt, en infofilter werkt alleen als ze je nummer nog niet in het systeem hebben. Als ze eenmaal je nummr hebben blijven ze je bellen, infofilter of niet.
Ook leuk als je op je werk op je mobiel gebeld wordt... Ik had het een tijd geleden. Of ik even wilde doorgeven welke maat boxershorts mijn man had, want dan konden ze een paar proefexemplaren opsturen ...
hey meiden ik word ook altijd op me mobiel gebeld nu ben ik er dus achter gekomen via een heel vriendelijke medewerker van een of ander bedrijf, dat het ook komt door enquetes invullen en dat er in de kleine lettertjes staat dat je gebeld kunt worden door 1 van de bedrijven bij meerdere vragen dus bijvoorbeeld bent u geintereseerd in geld sparen vul je ja in kun je daarover gebeld worden, nu vul ik dus overal nee in ook al is het antwoord eigenlijk ja en ik word niet meer gebeld groetjes nathalie