ik heb iets gezien wat ik graag wil maken, heb heel internet al gespeurd maar kom er niet uit wat het nou echt is. Ik dacht een mosselschelp, aangezien ik dat nooit eet ziet dat er voor mij allemaal hetzelfde uit Ik dacht dus mijn familie van flink wat mosselen te voorzien, maar helaas. zij zeggen dat dit geen gewone mosselen zijn. help!!!
Misschien schubben van een vis? Ik heb echt geen verstand van dingen van de zee enzo dus helaas kan ik je niet verder helpen.
Wat wil je er mee maken? Misschien dat het dan ook wat makkelijker word met zoeken. Ik moest trouwens denken aan een cowry schelp.
Sorry, ik weet het iemand anders heeft m voor mij gemaakt De schelpen die genoemd werden zijn het niet. Ze zijn echt langwerpig zoals een mossel. Ik kom zelf niet verder dan platte zwanenmossel, deze lijkt erop maar is het volgens mij niet.
Ik wil ze rondom een grote spiegel gaan plakken. Even een cowry schelp opgezocht maar is het ook niet. De schelpen zijn groter en helemaal open. Ze lijken een beetje parelmoer aan de binnenkant.