Wat is dit?? En wat doe ik er aan??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fabsie, 11 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik denk dat het de 6de ziekte is, ik zal de foto van Stijn eens zoeken toen hij het had, is toen bevestigd door de ha

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik kan hem niet zo snel vinden maar zal na het eten nog even zoeken..

Iig had stijn toen ook een paar dagen koorts, niet ziek en toen die uitslag..

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mocht het 5e ziekte/6e ziekte zijn.. dan voel je de uitslag in feite op de huid liggen..
    meestal komt eerst de koorts, en dan pas de uitslag.

het kan licht jeuken, maar hoeft niet... uitslag verdwijnt vanzelf weer na aantal dagen

http://sepphulskamp.punt.nl/upload/Rug_5e_ziekte.jpg zo bv

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn zoontje heeft de 5e en 6e ziekte gehad en het leek hier iig niet op...

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

5de of 6de ziekte zou ik zeggen. Dominique heeft ze beide gehad en bij een van de twee zag het er ongeveer net zo uit. Maar ik zou zeggen, even bellen met ha! Beterschap

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Alles kan, Maar ik denk aan zonnerallergie. Dan kan je ook z.n rode huid krijgen. Of hebje misschien zonnenbrand gebruik? Daar kan je ook een reactie van krijgen.?

7. Tese

Tese Niet meer actief

Zoontje heeft dit ook in zn nek en op zn rug. Soms verdwijnt het weer wat en op andere momenten is het weer erger. Komt echt door de warmte.

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik denk inderdaad toch dat het door de warmte komt. Het gaat echt een beetje op en af met de uitslag. Gisteren eerst een beetje talkpoeder er op gedaan, hielp iets. 's Avonds voor het slapen gaan heel dun ingesmeerd met cetamacrogol en het is nu in ieder geval niet erger. We wachten het wel af...

Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!

9. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Mijn zoontje heeft ook sinds die hitte.. Warmte-uitslag!

10. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ja, heeft onze kleine meid ook sinds de warmte.
    Overal rode plekken en bultjes.

Ze heeft nooit eczeem gehad en (nog) geen allergieën.
    Dus ik denk ook dat het warmte uitslag is ja.

Ze heeft wel af en toe jeuk op haar hoofdje/ achter haar oortjes. Huidje is ook helemaal rood daar. Ik vermoed van het zweten, omdat ze elke ochtend helemaal klam is, vooral bij haar hoofdje en oortjes, waar het nat is van het zweten in bedje (ze heeft een hele bos haar).

Probeer haar zoveel mogelijk te koelen in badje en in de spoelbakl te laten spelen enzo. Maar bultjes en plekjes blijven zitten...
    Ik hoop dat er snel wat koeler weer komt...

Deel Deze Pagina