Wat is dit? Enorme kramp.

Discussie in 'De lounge' gestart door AngelaV, 26 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dan is er toch echt een goede kans dat er nog restweefsel zit.
    Had je nog een controle gehad en een afspraak voor echo kunnen maken?

2. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Wanneer ben je met de pil begonnen dan? Want als dat net na je miskraam is geweest dan kan het ook goed te maken hebben met 'wennen' aan de pil. Je lichaam wordt overgenomen door hormonen uit de pil ipv jouw eigen.

3. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    nee moest bloed prikken op infecties.

en ben al vanaf januari aan de pil. ik was vorig maand de pil paar x vergeten + ab kuur. dus t was niet de planning maar wel welkom, maar dat terzijde. .

denk dat ik maar weer bel naar de dokter.. pff voel me zon zeur dan

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee hoor, daar is je huisarts voor!

Als je meer bloedt dan doorbraakbloeding/spotting zou er nog iets in je baarmoeder kunnen zitten.

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik zou de dokter ook weer bellen voor een afspraak.
    Je hebt wel een ab kuur gehad en dan kan de werking van de pil helemaal van slag zijn. Dat zou je bloedingen momenteel ook kunnen verklaren. Hoe dan ook is het goed als er een echo bij je wordt gemaakt om zeker te zijn dat er geen weefsel is achtergebleven.

Succes!

6. Alfie1986

Alfie1986 Niet meer actief

Zou het toch maar even in de gaten houden. Vorig jaar ben ik mijn tweeling verloren en kampte vanaf toen met buikpijn die alleen maar erger werd. Zo erg dat ik niet meer op of neer kon van de pijn. Zo kwamen we er afgelopen januari!! achter dat mijn baarmoeder niet schoon was!! Deze is nu schoongemaakt inmiddels en nergens geen last meer van! Ik was best eigewijs en dacht dat t allemaal wel over zou gaan.. mooi niet!

7. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook echt aan restweefsel die je lichaam probeert kwijt te raken. Heb twee jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Je hoeft niet meteen bang te zijn voor curretage hoor. Bij mij hebben cytotec tabletten uiteindelijk geholpen. Die breng je vaginaal in, daarna krijg je even nog meer kramp en een flinke bloeding (echt flink, niet schrikken dan) maar daarna was mn baarmoeder helemaal schoon en klaar voor een nieuwe zwanverschap (daarna direct weer zwanger). Heb ook een hele tijd met dit restweefsel gelopen, weet hoe pijnlijk het is. Je lichaam probeert het af te stoten en daardoor onstaat er iets wat op weeen lijkt. Kwam en ging. Zo heb ik t in ieder geval meegemaakt, hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk. Maar zal zeker om een echo vragen. Sterkte!

8. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    kom net van de dokter en heb maandag een echo. wat een verschil met mijn dokter zeg. werd hier gelijk serieus genomen en voordat ik wegliep wers er bog gezegd dat ik terug moet komen als ik nog meer pijn krijg. zo fijn!

en al jullie reacties vind ik ook fijn! Iedereen bedankt!

9. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je serieus genomen werd! Succes maandag.

Deel Deze Pagina