Nou dat kan prima hoor! Mijn zoon heeft 2x waterpokken gehad. Beide keren gewoon met zijn zusje gespeeld en alles. En ze zijn echt heel knuffelig. Ze heeft niks gekregen. Mijn zoontje heeft ook eens een hele dag met zijn nichtje gespeeld die waterpokken had. Ook niks. Ze hebben het beide op andere momenten gekregen. Ik denk dat wanneer je waterpokken onder de 3mnd kriigt je er toch vanuit mag gaan dat de kans heel erg groot is dat het nog eens komt.
Ik heb even gebeld maar de hap en zij vinden ook dat het klinkt als waterpokken, en zoals jullie ook al zeiden, ziek zijn hoeft niet persé
Ik ga nergens meer vanuit. Zij heeft ook nooit hmv en krentenbaard gehad terwijl dat ook vaker heerste op het kdv. Ik denk goede weerstand, ze heeft ook al 1.5 jaar geen koorts gehad. En ik geloof het wel dat als steeds kindjes in haar omgeving de waterpokken krijgt en zij niet dat zij het niet meer krijgt. En de kinderartsen hebben dit tegen mij gezegd. Ik heb trouwens ook een kennis, haar kind krijgt elke uitbraak de waterpokken ook. En mijn neefje van 12 heeft ze nooit gehad of zo mild dat het niet opvallend was. Mijn zoon daarin tegen moet ik maar zien of hij het opnieuw krijgt.
Kan het geen hand voet mondziekte zijn? Hier hebben ze dat een tijdje terug ook allebei gehad en het blijkt erg te heersen op het moment. Hier begon het ook met flinke luieruitslag. Daarna blaasjes op andere plekken van het lijfje. Niet alleen op hand voet en rond de mond.