Contact amazon

Discussie in 'De lounge' gestart door Loetje85, 18 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ok beetje weird verhaal; vandaag ging ik een pakket ophalen bij onze supermarkt, deze was daar afgeleverd omdat het twee maal niet gelukt was bij ons thuis af te leveren. Nu verwachtte ik eigenlijk een portemonnee, maar ik kreeg echt een joekel van een pakket in mijn handen gedrukt van de dame achter de balie. Pakketje geadresseerd aan mijn man.. het zat in een doos van een rollator maar goed, we bestellen wel vaker tweedehands dingen die in herbruikte dozen verzonden worden dus ging ervan uit dat dit ook iets was wat hij gekocht had op marktplaats ofzo. Toen ik hem vroeg wat hij besteld had, kreeg ik alleen maar een groot vraagteken terug. Niets dus... thuis gekomen pakket open gemaakt, is het dus echt een rollator :roflmao: Whuuuut. Van Amazon, met alle gegevens van mijn man er correct op. Maar hij heeft nog nooit iets besteld daar, dus ook dat is een beetje (erg) vreemd. Dus, of iemand is een grote grap met ons aan het uithalen, of een oud zielig vrouwtje/mannetje is nu tevergeefs op een rollator aan het wachten. Ik wil graag contact opnemen met Amazon maar geen idee hoe! Kan nergens een tel.nr of mailadres van de klantenservice vinden. Iemand weleens contact gehad met klantenservice van Amazon en zo ja, hoe?

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Amazon is echt mega betrouwbaar. Al een jaar of 15 ervaring mee, en altijd positief. Gewoon de website bezoeken, er staat hoogstwaarschijnlijk wel een ordernummer op het etiket/de afleverbon. Dan gewoon even emailen, en het probleem wordt opgelost.

Loetje85 vindt dit leuk.
  3. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ok super! Ik heb overigens net het pakket binnenstebuiten gekeerd maar er zit helemaal niets bij. Geen bon, geen retoursticker, helemaal niets. Is dat normaal?

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ja. Een retourbon download je via de website.

Loetje85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina