Serieus, ik snap het niet? Maandverband, en dan praat ik met name over het merk Always. Dat stinkt gewoon .. always ( ) Ik snap dat ze er een luchtje in doen om zo de evt. geuren van bloed en ander gebeuren te maskeren, of whatever hun filosofie is. Maar ik vind het luchtje echt veel te sterk en absoluut niet fris ruiken. .. en niet alleen ik blijkt Gister lagen mijn verloofde en ik een beetje te knuffelen, en opeens zegt hij; "I smell .. that", wijzend naar mijn ondergoed. Blijkt dus dat hij het ook ruikt. Vanwege de geur gebruik ik soms ook Hema maandverband, maar dat vind ik lang niet zo prettig als die van de Always. (Always absorbeert gewoon goed, blijft goed in je ondergoed zitten.) Hebben jullie hier ook last van? En belangrijker .. een oplossing? Tampons gebruik ik ook, maar nooit de eerste 2 dagen.
Haha ik vind het ook vies ruiken. Snap niet waarom ze dat luchtje erin doen. Zeker als je het verband een uurtje draagt stinkt zo erg. Bah.
Hahaha, ja ik vind die dingen ook altijd enorm stinken Gebruik ze dan ook nooit. Dus helaas, geen tips.
ik kan niet tegen tampons en heb altijd libresse. nergens last van, mits op tijd verschoond natuurlijk
Je hebt toch ook Always zonder geurtjes, waarom koop je die niet dan? Ik gebruik altijd Libresse, Always krijg ik 'always' jeuk van aan mijn kont wangen.
Ik gebruik Always Ultra. Andere varianten zijn niet sterk genoeg om mijn vloedstromen onder controle te houden (he bah!) Andere merken probeer ik wel, maar vind ik niet zo fijn. Ik snap gewoon niet waarom ze er zo'n specifieke sterke geur in moeten gooien.
Daarom koop ik wasbaar maandverband ... Dat stinkt helemaal niet omdat het van natuurlijk materiaal is en daarom niet broeit. Ik gebruik het altijd als een zekerheid voor doorlekken van tampon ... En 's nachts.
Ik gebruik de laatste maanden nachtverband( ook overdag met een normaal maandverband kom ik niet lek altijd door) met vleugels van de Ah die zitten ook prima.( veel belangrijker dan geur). Maandverband ruikt ook nooit lekker en na het gebruik al helemaal niet. Echt een oplossing heb ik niet. Tampons vind ik vreselijk in gebruik.
Ik wilde eerst zeggen dat het vrij logisch is na gebruik... Maar toen viel het kwartje pas Hier zijn die van de lidl prima geurloos. Heb ook een hevige vloed en gebruik er dan 2 (zodat ze extra lang zijn) anders lek ik na 5 minuten al volledig door. Maar daarom gebruik ik ook liever een tampon+maandverband.
hehe, ja ze ruiken al voordat je ze gebruikt. Helaas. De eerste 2 dagen bloed ik flink, en ik vind het idee dat dat opgehouden word ipv opgevangen word door een tampon, niet fijn. Lidl hebben ze hier niet helaas. Alleen dure onzin winkels waar je 4 euro betaald voor een pakje mini luiers
Wasbaar maandverband Hier haal ik ze maar er zijn nog meer webshops. Het is een eenmalige grote uitgave maar je kunt er jaren meedoen. Ik heb allergische reactie op wegwerp. En de geur vond ik ook vreselijk. Nu nergens meer last van.
Always rook niet toen ik nog niet zwanger was, maar tijdens mijn zwangerschap ws een geurtje gegeven en ze zijn er niet meer zonder. Bah, misselijkmakende geur. Ben overgegaan op ultra van Kruidvat of AH. Veel goedkoper en bevallen mij prima.
Maar Libresse heeft geen 'zware' lijn, toch? Libresse is meer voor de lichte menstruatie en tussentijdse afscheiding?