Ik sluit me aan bij Ready. Ik herken de klachten ook wel, ga regelmatig uit voorzorg zitten in de douche. Is even niet anders. Ik ben ook flauwgevallen bij de VK die maakte zich helemaal niet druk hoort erbij zei ze, en als je er gevoelig voor bent zul je het wel vaker krijgen. Het is in elk geval niet schadelijk voor de baby ( of je moet al heel raar vallen ) Dus in het vervolg rustig aan ! ( en doe de deur van de badkamer niet op slot, mocht je weer een keer niet lekker worden kan in elk geval je vriend bij je komen)
Helemaal mee eens, ben ook geen dokter maar wel fysiotherapeut vandaar dat ik van de lage bloeddruk wel iets weet. Sommige patienten hebben dit zelfde als ze een tijdje plat op de behandelbank hebben gelegen nl. . Dingen waar ik geen verstand van heb zal ik ook absoluut niet op antwoorden, vandaar mijn opmerking over de hoofdpijn en de dokter. (Weet trouwens niet of deze opmerking voor mijn antwoord bedoelt was, maar tis maar ff om te zeggen dat voor andere mensen het aanspannen van de beenspieren wel een nuttige tip is . Verder altijd de dokter bellen als onverwachte dingen gebeuren inderdaad!)
Klopt ready dat noemen ze orthostatische hypotensie zie voor meer info: http://www.amc.nl/index.cfm?pid=1654&ch ... &itemid=92
LOL, die medische term wilde ik er niet bijgooien ! Super link trouwens! Daar kan ik nog wel een paar mensen mee helpen!