Wat is dit geweest..?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Hay Lin, 4 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Ik ervaar wat nieuws in mijn lichaam en sinds dit mijn eerste kindje word, heb ik geen idee wat mijn lichaam aan het doen is en dat maakt me wat onzeker. Wil ook niet direct de verloskundige bellen omdat ik onze baby nog goed voel en de pijnen ook weer wegtrekken en wegblijven voor een dag of zo.

Eerst voelde ik een menstruatie-achtige pijn. Daar begon het mee. Ik liep in de Leen Bakker en ik we waren gordijntjes aan het uitzoeken. Ik moest af en toe even lichtjes voorover buigen. Want ik voelde ook steken rond mijn blaas naast de menstruatie-achtige pijn. Toen ik thuiskwam en rustig ben gaan zitten is dit weggetrokken na een aantal uurtjes.

Voor de rest geen last gehad, tot 's avonds. Geprobeerd om seks te hebben maar was rampzalig en kreeg alleen maar harde buiken dus zijn we ermee gestopt.

Deze ochtend had ik pijn onder mijn ribben. Dit herken ik zelf als veel lucht of in elkaar gedrukt geslapen hebben. Even op de bank gelegen en daarna even gedouched. En onder de douche kreeg ik weer menstruatie-achtige pijn en ook nog een zeurderige rugpijn. Uiteindelijk is dat ook allemaal weer weggetrokken.

Is er iemand die dit herkent, wat kan het zijn geweest? :)
    Ben bijna 35 weken zwanger en ben bang dat de bevalling al eerder komt..:)

2. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Sorry, even streng: Ik snap niet dat je de verloskundige niet belt, daar zijn ze voor. Ik heb zelf te lang gewacht met mijn verloskundige bellen en allerlei signalen genegeerd en ben mede daardoor mijn dochter verloren aan vroeggeboorte. Op tijd aan de bel trekken en geen signalen negeren is mijn enige advies, jij bent degene die het beste weet wat je voelt, negeer het dan ook niet en kom in actie...

3. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Je hebt gelijk, sorry. :(
    Het spijt me om dat te horen Evia :(

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Het fijne aan verloskundigen/gynaecologen is dat je ze heel laagdrempelig kan bellen met al je vragen en onzekerheden. Dat is tenminste wat ze mij op het hart drukken. Dus gewoon bellen, al is het alleen maar om gerust gesteld te worden:)

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Inderdaad gewoon bellen hoor !

hoe jij het omschrijft denk ik aan indalingsweeen maar je kunt het beter van de verloskundige horen want als dit wel het begin is kun je het maar beter weten

6. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Inderdaad gewoon bellen! Vinden ze heel normaal en jij slaat jezelf voor je hoofd als er iets gebeurt en je hebt niet gebeld.

7. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Bellen absoluut

8. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Ik heb gebeld en inderdaad indalingsweeen, nu pas op de plaats en rustig aandoen, zei de verloskundige.

Bedankt voor de reacties en hulp. :)

9. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Succes & sterkte met rustig aan doen, goed dat je gebeld hebt en nu duidelijkheid hebt :)

10. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Goed dat je gebeld hebt idd! Bij die termijn had ik ook scherpe steken onderin blaas, en dat was blaasontsteking. Kan vroegtijdige weeen veroorzaken, dus mocht het terugkomen / erger worden, ook even naar huisarts gaan. Ze nemen dat echt heel seriues bij zwangeren dus je stelt je niet aan! Sterkte met de laatste weken!

Deel Deze Pagina