Gisteravond om een uur of 11 kreeg ik lage rugpijn die door straalde naar mijn buik, ook was er een menstruatie pijn aanwezig, en ja hoor ik herkende de het gevoel van de vorige bevalling, de ( oefen?) weeen kwamen opzetten. Tot ze vervolgens verdwenen. en 30 minuten later op de bank weer. een paar uur later in bed weer, en voor de rest die constante rugpijn wat een PIEPnacht ! ik was tot vijf uur wakker. En ja hoor niks gebeurd het is niet eens dat ik teleurgesteld ben om mijn beebje nog niet te zien het is te vroeg! het is meer gewoon die slopende nacht emotioneel en lichamelijk raak je hier echt gaar van
Heb je misschien iets te druk gedaan gisteren of afgelopen weekend? Je lichaam kan daar heel heftig op reageren om een signaal af te geven. Daarnaast zijn je banden ook weer gevoelig rond dit termijn, de baby is nog steeds flink aan het groeien! Het is natuurlijk super vervelend voor je! Hopelijk kun je overdag wat bijtanken.
Hoe weet je nu dat er niets gebeurt is? Misschien heb je nu wel ontsluiting en was dit alvast wat voorwerk. Dan is het niet voor niets, dan hoeft dat tenminste niet meer op de dag dat je gaat bevallen.
Helaas geen positieve ervaring 🙈 Ik heb echt 3 weken lang voorweeen gehad, vanaf De namiddag tot halverwege de nacht en dan hield het weer op. Pas na strippen, is de bevalling begonnen.
Ik heb dat bij mijn eerste twee nachten gehad. Heel rommelig allemaal. De derde nacht helemaal niks. Dus ik was al helemaal teleurgesteld, want ik had het idee dat het snel zou gebeuren. Uiteindelijk werd ik om vier uur wakker, braken mijn vliezen, kwam de vk gelijk en bleek ik al 8 cm ontsluiting te hebben. Dus bij mij was het kennelijk niet voor niks en zorgde het uiteindelijk voor een snelle en soepele bevalling. Ik hoop dat je overdag een beetje bij kunt tanken en dat het nu snel gebeurt en dat je lijf ook al veel voorwerk gedaan heeft nu. Sterkte, want gebroken nachten zijn aan het einde van je zwangerschap echt niet fijn.
Ik heb dat bij mij laatste ook gehad vanaf klokslag 7 uur savonds tot uur of 12 om de 5 minuten voorweeën en dat zes weken lang ..... Ontsluiting tijdens de balling ging daardoor wel erg vlot hhh
Ik heb vanaf week 35 ook veel weeen gehad en slapeloze nachten! Allemaal vals alarm maar wel pijnlijk. sterkte! En hopelijk blijft de kleine nog wel even veilig in je buik.
Bij mn tweede heb ik drie weken alng af en aan gedacht dat het ging gebeuren, terwijl dat niet zo was. Meerdere keren heb ik mn manwakker gemaakt en gezegd "nu gaat het écht gebeuren", maar nee hoor . Uiteindelijk was mevrouw een week overtijd. Ik heb best vaak gehoord dat de kans hierop bij niet eerste kindjes redelijk aanwezig is. Balen, maar niets aan te doen helaas.
Klopt. Dat zei de vk ook tegen mij. Bij mn jongste dochter ook 3 dagen dag en nacht voorweeen gehad, en ze zei dat ik me daar deze keer ook maar op moest voorbereiden
Bij de jongste heb ik weken lang voorweeën gehad. En echt voor niks!! Bij 40 weken en 5 dagen heb ik 's nachts de verloskundige laten komen, ik werd 's nachts wakker van weeën. Er was een afspraak gemaakt dat ik moest bellen als ik dacht dat het begonnen was ivm hele snelle bevalling van de tweede. Maar ik had dus 's nachts helemaal geen ontsluiting! Niks, noppes, nada. Ik had toen ook echt het idee dat alles voor niks was geweest, voelde me lullig dat ik de vlos had laten komen. Gelukkig is een paar uur later de bevalling toch echt begonnen en heel vlot mijn dochter geboren. Maar ja.... Als jij dat al na 1 dag voorweeën voelt, ga je het misschien nog wel zwaar krijgen...
Ik dacht in zulke gevallen 'hoppa, weer een beetje voorwerk achter de rug' Bij de eerste nooit iets gemerkt tot ik opeens wakker werd en het begonnen was. Bij de tweede een paar dagen eerder voorwerk gevoeld. Bij de derde ook maar toen herkende ik het niet en uiteindelijk is hij een week voor de uitgerekende datum geboren. Al met al heeft het voorwerk bij alle bevallingen wel voor een snelle ontsluiting gezorgd.
Hier ook bij nr 2 gehad. Zeker een volle week iedere avond/begin vd nacht voorweeen, erg vermoeiend en vervelend, maar achteraf beduidend minder dan de echte weeën. En al wel 3cm ontsluiting voor de bevalling überhaupt begon. Helpt dus wel, alleen is het verre van ideaal.