Ging net even naar het toilet en zag tot mijn verbazig wat roze bloed/slijm Heb gister mijn ei-sprong gehad als het goed is. Al weet ik dat niet zeker omdat er niets van merk. Het was wel "slijm" wat ik zag alleen met een roze kleurtje. Wat kan dit zijn? Snap dr niets van. HELP ! Xx Tan xX ps- sorry voor de vieze ditails!
Hai tanja20, Als ik het niet beter zou weten zou ik denken innestelingsbloeding maar daar is het volgens mij wat te vroeg voor.
Er zijn veel vrouwen die rond hun eisprong ietwat bloed verliezen (al dan niet in combinatie met slijm). Zag dat je in de 2de ronde zit.ben je ook pas gestopt met de pil? Dit hoort namelijk ook allemaal bij de ontpillingsverschijnselen.
kan dit geen kwaad? heb het nog nooit eerder gehad. ben ook een beetje ziekjes, verkouden. Heeft dit er ook mee te maken? betekend dit dat ik niet zwanger kan zijn omdat ik wat roze verlies? pff. een onzekere tan.
ohja, kan het dan zijn dat ik nu een ei-sprong heb? (voelde net 1 keer een steekje in mn linker zij/lies) ? (meer een hardloop-steekje )
Nu snap ik dr niets meer van Heb nu ook ineens ietje bruine afscheidig! Wat kan dit betekenen? over 12 dagen moet ik eigenlijk pas ongie worden...