Ja sorry, maar ik heb ook weer even een vraagje..... Ben vandaag begonnen met de OVU-testen. Heb dus net de eerste gedaan, en die was meteen al positief! Echt superduidelijk. Dat wil dan dus zeggen dat mijn eitje binnen 24 tot 36 uur komt. Ik vind het zo raar dat meteen de eerste test al positief is. Kan dat wel? En als ik nu over 2 dagen weer zo'n test zou doen....dan kan ie niet meer positief zijn omdat mijn ik mijn eitje dan al heb gehad? Begrijp ik dat nou goed? Of zit ik er helemaal naast? (volgens mijn banner komt eitje pas over 3 dagen....) Hoop dat iemand er antwoord op heeft! Groetjes Silvia
is de ene streep net zo donker als de ander? hoe dichter je bij je eisprong komt hoe donkerder de streep wordt. xxx
Ja ze zijn allebei even donker. Zijn echt 2 dezelfde strepen zeg maar (maar dan in 2 schermpjes) Kan er even geen foto opzetten... Dus als ik het goed begrijp is het hier vanavond weer feest! Moet wel werken tot 22.30.... haha, begrijp me niet verkeerd hoor, klussen is altijd feest, maar in mijn hoofd spookt het dan toch wat extra rond de vruchtbare dagen.... Groetjes
Hallo, Ja, dat kan wel volgens mij hoor. Mijn eisprong was ook vroeger dan voorzien. Normaal gezien (volgens de banner) kreeg ik mijn eisprong op maandag. Maar de week ervoor op donderdag had ik al een positieve ovulatietest dus zal mijn eisprong zaterdag of zo al geweest zijn. 2 dagen vroeger dan voorzien! En heb normaal altijd een regelmatige cyclus, dus ik denk dat je eisprong niet altijd juist in het midden van je cyclus zal zijn.
ja hoor dat kan, heb ik ook een keer gehad. (was telaat begonnen met testen) en de eerste test hopa, positief. toen maar gelijk die avond geklust maar zonder resultaat.
Het is nu dag 12, vind het een mooie dag voor een posi ovu test hoor Zit je waarschijnlijk op dag 13/ met springen.. prima toch!
Nou dames, bedankt voor jullie antwoorden! Dag 13 is idd wel mooi ja natasja. En ik heb geluk: over 10 minuutjes komt vriendlief al thuis.... haha.