Vraag me af of ik de enige ben die daar zo 'behouden' in is. Ik heb echt de pest aan Nijntje, Winnie de Poeh, etc. en dan met name op kleding. Ik koop hier dan ook echt helemaal niks van. Afschuwelijk vind ik dat. Eigenlijk alles wat met tv-figuurtjes te maken heeft en op kleding gedrukt is. Als ik ergens lees dat iemand een onwijs stoer pakje heeft van Nijntje denk ik meteen: nou, laat dat stoer maar weg. Mijn zoontje heeft 1 t-shirt van Spiderman, die heeft hij gekregen. Vooruit, een gegeven paard mag je niet in de bek zien. Al moet ik zeggen dat ik dat ook nog weer een andere categorie vind. Zolang mijn zoontje er zelf niet om vraagt (want als hij het zelf echt wil, zal ik niet de bitch zijn die zegt dat het niet mag), schaf ik het niet aan. Toen ik zwanger was van mijn zoontje ook. Ben je aan het struinen, op zoek naar lekker zittende kleding. Bij V&D veel te veel met Nijntje, bij H&M regelmatig Winnie de Poeh of andere disneyfiguurtjes. Gelukkig ook heel veel leuk spul zonder die plaatjes. En er mag heus wel wat op staan, maar dat niet. Ik betrap mezelf er ook op dat ik speelgoed daar ook op selecteer. Zolang ik het aan moet schaffen mijd ik Nijntje, Winnie en dergelijke. Wat ie krijgt, dat krijgt ie. Gelukkig heeft ie nog niks gekregen in die trend. Boekjes zou ik dan wat minder erg vinden, maar wij hebben al heel veel boeken al zit daar nog geen Nijntje tussen. Ik ben vast niet de enige, of wel?
Qua kleertjes hou ik er ook niet van. Maar speelgoed en knuffels zijn toch echt bijna allemaal van Woezel en Pip.
Hier ook zo eentje... Ik vind het vreselijk! Heb gelukkig tot hiertoe ook maar heel weinig gekregen, een nachtlampje van WTP en een boekje van Nijntje. Mijn vriendin die zwanger is en waar ik meter mag zijn, is helaas hélemaal gek ervan dus ik heb enkele weken geleden m'n eerste WTP-pakje gekocht... Brrr!
Het kan te ver gaan maar Nijntje kan hier echt niet verbannen worden!! Al moet ik wel bekennen dat ik hem daar mee opgezadeld heb!! Ieder zijn ding.
Nijntje vind ik dan het enige dat nog gaat, maar de rest is rampzalig. Nu is hij op een leeftijd gekomen dat hij ook nog spiderman, cars, bob de bouwer etc op zijn kleren wil, verschrikkelijk!! Hij vind het leuk, dus ik koop het wel, maar vind het echt heel lelijk. Vooral winny the poeh trouwens, dat vind ik echt heel erg.
nee ik haat kleding met opdrukjes van beestjes en toen ze bij vend een supergaaf zwart rokje met roezels eraan hadden petticoat achtig heb ik ook het nijntje embleem eraf gehaald en zo was ie dus supergaaf. hier wel pyamas met hello kitty of prinsesjes maar dat is dan ook echt alles
hi hi ja ik vind er ook helemaal niets aan. Per maat komt er 1 hello kitty shirt erbij want mijn man vind dat wel grappig. Ik heb hem er zelfs mee lopen pesten omdat iedere keer dat hij haar smorgens aankleed dat shirt uit de kast trok.
Ik vindt WTP ook echt vreselijk, snap niet wat mensen eraan vinden en dan helemaal die babykamers met stickers en dergelijke van die beer......Hoe kan je dat doen??
Wat dan te denken van Hello Kitty! Echt zooooo.... tja.. Ik hou er ook niet van, vind het ontzettend oudbollig, op kleren met name. Knuffeltjes kan ik nog wel in mee gaan. Hier trek ik het ook niet aan, niks met Disney, sesamstraat e.d. ook niet als ik het heb gekregen!
Ik heb dat juist niet maar zal ook niet mijn hele kast er mee vol hangen.Hier komt winnie voorbij en hello kitty.Daar in tegen is wel heel veel in een egale kleur zonder plaatjes en dat leuk ik weer op met hotfixfiguren.Ook daar komt hello kitty in voor maar het is wel op max 2 handen te tellen wat er ligt aan "plaatjes"kleding.
Hier ook echt geen nijntje oid op kleding, heb ik echt een hekel aan!! Speelgoed vind ik dan weer minder erg, al zal ik het zelf niet kopen
Ik vind al die figuren ook niks hoor. Meiosjes hebben hier 1 gebreid paars jurkje van Hello Kitty, die vind ik zo schattig staan,dus wordt hier wel regelmatig gedragen. Maar danmet stoere legging en bolero erbij. Ik vind kleertjes met leuke teksten wel gaaf, en niet van die mama+papa=ikke. Mijn zoontje heeft 1 shirt met 'MESS JUST FOLLOWS ME ARROUND' En ik wil volgend jaar eentje voor hem laten drukken met: 'WIL JE NIET MIJN VRIENDJE WORDEN? IK HEB TWEE KNAPPE ZUSSEN HOOR! dat vind ik dan wel geinig
Oh nee, ik vind alles met tekenfilmfiguren erop verschrikkelijk. Ik heb 1 Nijntje-shirt gekregen van kraamvisite, die vond ik dan nog wel een soort van schattig, dus die heeft ze wel eens aangehad. Maar vooral WTP vind ik echt zum kotsen en komt er hier echt niet in. En wat dacht je dan van Hello K(l)itty....vreselijk! Ik hoop maar dat Ayla mijn aversie tegen allerhande tekenfilmfiguren over neemt, want anders zit ik straks misschien nog met een kast vol H.K.-truitjes enzo .
ik walg ook van winnie the nicht. bah nijntje vind ik wel aardig en ach een pyama ofzo van hello kitty ook wel maar verder hier ook gen kleding met zulk soort fratsen. ow wacht. wel pantoffels van knorretje. maar dat was bij gebrek aan niets anders kunnen vinden met een zacht zooltje hahaha
haha me nichtjes zijn nu 3 en ze vragen gewoon om hello kitty want ja op de psz hebben ze dat ook he alle andere kindjes. Ik vind het ook niet zo geweldig maar denk dat je er dadelijk niet onderuit kan
Hahahaha Winnie the nicht a.k.a. Gay Winnie . En dan die depressieve Ioor (of hoe schrijf ik dat )....
Ik vind die plaatjes niet erg, vind het wel grappig. En Thijmen vindt het werkelijk geweldig en is helemaal blij als hij een cars shirtje aan mag. Ik vind die teksten eigenlijk veel erger!
dit ken ik!! ik H A A T nijntje! en die dikke beer! Vreselij, walgelijk. Je ziet ze verdikkeme overal en ze komen werkelijk mn strot uit! Ik moet zeggen dat ik dan wel weer gek ben op tijgertje en woezel en pip. maar de rest kan mij gestolen worden. Heb tijdens zwangerschap héél duidelijk gemaakt dat ik niks wilde van die stomme konijn of die lelijke beer. Hier en daar toch wat eigenwijse mensen die nijntje dingen hebben gegeven en rompertjes van die dikke gele beer, nou vooruit, was hij toch zo uitgegroeid haha Hebben toen 1 doekje van Woezel en Pip gehad (Woezel variant) en daar was onze knul helemaal verzot op. Zelf niks van woezel en pip gekocht totdat we door de Bart Smith liepen en manlief voor de grap een woezel knuffel in de kinderwagen deed en m vervolgens niet meer terug kreeg omdat zoonlief m stevig vast hield. Sinds dien is hij gek op Woezel, pip doet m niks. Gaat ook helemaal uit zn dak als hij Woezel ergens ziet. Nou vooral dat vind ik dan niet zo erg als hij er echt helemaal gek van is. Maar je bent niet de enige dus