yoga of gymnastiek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debbyvb, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvb

    debbyvb Actief lid

    26 apr 2007
    101
    0
    0
    rotterdam
    Hallo,
    Ik ben nu bijna dertien weken zwanger en aan het uitkijken naar een cursus, bij voorkeur zwangerschapsyoga in de omgeving van Rotterdam/Capelle aan den IJssel. Zijn hier mensen met ervaring, algemeen over de diverse cursussen en adressen? Ik doe zelf al anderhalf jaar pilates/poweryoga en wil dat wel zo lang mogelijk blijven doen maar word nu al lastig met sommige oefeningen.
    hoor graag tips en trics ;)
    dank! x
     
  2. Mamasu

    Mamasu Fanatiek lid

    10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Nou dat is precies wat ik me dus ook afvroeg! Ik zit me al gek te googlen en kom wel wat dingen tegen in Rotterdam, maar niet zo heel veel en steeds op tijdstippen die mij niet uitkomen!
    Heb jij nou inmiddels al iets gevonden?
    Bij mijn vorige zwangerschap deed ik gym van de Kraamzorg Rotterdam maar vond dat eigenlijk een beetje tegenvallen, in ieder geval niet voor herhaling vatbaar. Daarom dacht ik nu ook aan yoga. Ik hoop dat er nog mensen zijn die positieve ervaringen hebben met zwangerschapsyoga in Rotterdam!
     
  3. debbyvb

    debbyvb Actief lid

    26 apr 2007
    101
    0
    0
    rotterdam
    hoi mamasu

    nou er is niet veel aanbod in de omgeving vind ik. Kraamzorg Rotterdam vond ik er op de website niet echt aanlokkelijk uitzien, bovendien vind ik de buurt waar de lessen gegeven worden niet zo fijn.
    Ik heb een proefles gehad met yoga capelle (in de baronie in capelle) en hoewel voor mij het dichtst bij vond ik de "lerares" een echte geiten wollen sok en daar kan ik echt niks mee... die bleef maar lullen en zweven, kreeg er de lachstuipen van haha.