Wij gaan voor de 3de ronde..hoeveelste rond gaan jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door geheimpjee, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    wij gaan voor de 3de ronde en hebben er een heel goed gevoel over. hoe is het bij jullie?

2. Bezigebij

Bezigebij Lid

12 nov 2013
    68
    0
    0
    Zzp-er in de zorg
    Elst (GLD)
    Spannend. Wij zitten al in ronden nummer 9. Nog een paar dagen wachten en dan weten we of het gelukt is.
    Veel succes deze ronden.

3. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook voor de derde ronde. Alleen twijfel ik of we deze ronde niet over moeten slaan. Als het raak zou zijn, ben in uitgerekend in augustus. Mijn zoon wordt dan 4 jaar en gaat dan voor het eerst naar school. Niet zo'n heel groot probleem maar het is een gevoelig mannetje waar we nogal wat medische zorgen om hebben. Ik kan me zo voorstellen dat ik alle aandacht aan hem wil geven dan. Bovendien willen we graag verhuizen. Dus tja... wat is wijsheid..? Lig er nu in ieder geval wakker van :(

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Geen idee welke ronde, de 17e maand in ieder geval en ik denk dat ik ongesteld ga worden.

5. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik geloof ronde 23 (ben de tel een beetje kwijt). Heel veel succes deze ronde!

6. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ronde 27 :(

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wij gaan ook voor de derde ronde, tis alleen wat lastig in te schatten gezien de verschillende cyclus.

Jeetje patruusje, jij hebt er al een tijd opzitten!! Heftig hoor! Hoe houd je het vol?? En je cyclus loopt wel aardig gelijk op zie ik

8. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ja idd een hele tijd, deze maand precies 2 jaar bezig... En hou je dat volhoud, geen idee eigenlijk ik had tot vorige week nog nooit een positieve test in m'n handen gehad. Ik had de hoop op een natuurlijke zwangerschap al opgegeven... Nu hoop ik snel te kunnen starten met doktershulp...

9. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

Ergens in de 20, ook hier tel kwijt...

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Wij gaan denk ik nu naar ronde vijf.. Jeetje meiden idd wat zijn jullie al lang bezig!! Ik vind elke maand ongesteldheid één maand teveel.. nu al :(

11. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij beginnen over 3 weken aan onze eerste ronde.. Maar waarschijnlijk doen we het dan nog even rustig aan..

12. Humava

Humava Niet meer actief

Wij zitten nu ook in ronde 3. Afgelopen maandag nog negatief getest. Morgen maar weer een testje wagen. Ik zou eigenlijk tot het weekend wachten maar heb geen geduld meer.

13. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ronde 1 voor een tweede kindje en volgens banner overtijd, maar geen idee wanneer mijn nod is... Vanochtend een negatieve test...

Even afwachten dus.....

14. brucebibi

brucebibi Actief lid

14 nov 2013
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik over paar dagen ongesteld word gaan we alweer ronde 11 in.

15. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Hier ronde 5 maar maand drie haha. Stomme cyclussen ook!

16. singa

singa Niet meer actief

Hier ronde 4 na de mk. Cyclus is nog erg in de war dus mijn NOD kan ergens tussen aankomende zondag en de zondag er na liggen. Nog minstens een week wachten dus voor ik meer weet.

17. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    Even een tijdje niet online geweest... erg druk met andere dingen..maar wat een verschil van iedereen..sommige al hele tijd bezig en andere juist net begonnen net zoals wij..ik wens iedereen heel veel succes deze ronde.

18. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Wij gaan de 2e ronde in. Veel geluk gewenst aan iedereen. Vooral ook de dames die al jaren bezig zijn. :)

19. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    @Bezigebij: En? Ik zie dat je over tijd bent ..

Wij gaan voor ronde 1!

Heel veel succes gewenst meiden! :)

Deel Deze Pagina