Spannend. Wij zitten al in ronden nummer 9. Nog een paar dagen wachten en dan weten we of het gelukt is. Veel succes deze ronden.
Wij gaan ook voor de derde ronde. Alleen twijfel ik of we deze ronde niet over moeten slaan. Als het raak zou zijn, ben in uitgerekend in augustus. Mijn zoon wordt dan 4 jaar en gaat dan voor het eerst naar school. Niet zo'n heel groot probleem maar het is een gevoelig mannetje waar we nogal wat medische zorgen om hebben. Ik kan me zo voorstellen dat ik alle aandacht aan hem wil geven dan. Bovendien willen we graag verhuizen. Dus tja... wat is wijsheid..? Lig er nu in ieder geval wakker van
Wij gaan ook voor de derde ronde, tis alleen wat lastig in te schatten gezien de verschillende cyclus. Jeetje patruusje, jij hebt er al een tijd opzitten!! Heftig hoor! Hoe houd je het vol?? En je cyclus loopt wel aardig gelijk op zie ik
Ja idd een hele tijd, deze maand precies 2 jaar bezig... En hou je dat volhoud, geen idee eigenlijk ik had tot vorige week nog nooit een positieve test in m'n handen gehad. Ik had de hoop op een natuurlijke zwangerschap al opgegeven... Nu hoop ik snel te kunnen starten met doktershulp...
Wij gaan denk ik nu naar ronde vijf.. Jeetje meiden idd wat zijn jullie al lang bezig!! Ik vind elke maand ongesteldheid één maand teveel.. nu al
Wij beginnen over 3 weken aan onze eerste ronde.. Maar waarschijnlijk doen we het dan nog even rustig aan..
Wij zitten nu ook in ronde 3. Afgelopen maandag nog negatief getest. Morgen maar weer een testje wagen. Ik zou eigenlijk tot het weekend wachten maar heb geen geduld meer.
Ronde 1 voor een tweede kindje en volgens banner overtijd, maar geen idee wanneer mijn nod is... Vanochtend een negatieve test... Even afwachten dus.....
Hier ronde 4 na de mk. Cyclus is nog erg in de war dus mijn NOD kan ergens tussen aankomende zondag en de zondag er na liggen. Nog minstens een week wachten dus voor ik meer weet.
Even een tijdje niet online geweest... erg druk met andere dingen..maar wat een verschil van iedereen..sommige al hele tijd bezig en andere juist net begonnen net zoals wij..ik wens iedereen heel veel succes deze ronde.
Wij gaan de 2e ronde in. Veel geluk gewenst aan iedereen. Vooral ook de dames die al jaren bezig zijn.
@Bezigebij: En? Ik zie dat je over tijd bent .. Wij gaan voor ronde 1! Heel veel succes gewenst meiden!