Tussentijdse bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leaf

    Leaf Niet meer actief

    Hoi!

    Mijn laatste menstruatie begon 17 september en op 1 oktober had ik bloedverlies (rood/rozig ochtend, middag bruin, avond na klussen weer wat rood). Ik dacht/hoopte eerst op een ovulatiebloeding maar ik had 4 dagen daarna nog heel licht bloedverlies. 2e dag was het rozig en de rest van de dagen bruinverlies (ik heb het over druppels, echt heel weinig).

    Omdat ik in totaal 5 dagen dus bloed en bruinverlies heb gehad vanaf cyclus dag 14 begin ik er onzeker van te worden en begrijp ik niet wat dit nu kan zijn!

    Heeft iemand een idee of hier ervaring mee?:(

    Liefs,
    Leaf
     
  2. Bessie Turf

    Bessie Turf Bekend lid

    21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Innestelingsbloeding kan lang aanhouden volgens mij. En na sex kan er opnieuw een klein adertje springen waardoor je langer licht bloedverlies hebt. Als het echt alleen afscheiding met een kleurtje is dan is het geen menstruatie.
    Afwachten...:) Wanneer is je NOD?
     
  3. Leaf

    Leaf Niet meer actief

    Ik heb niet echt een idee van wanneer meer NOD zou zijn. Als ik weer van 38 dagen moet uitgaan zou het 25 oktober zijn.
    Maar ik kan me niet voorstellen dat je een innestelingsbloeding zou kunnen hebben 1 week na je menstruatie :p.
     
  4. Leaf

    Leaf Niet meer actief

    Heeft verder niemand dit ooit gehad of enig idee wat het zou kunnen zijn? :(
     
  5. Anjou

    Anjou Niet meer actief

    het kan een tussentijdse bloeding zijn (spotting), een adertje tijdens de gemeenschap, ovulatie bloeding enz. Innesteling lijkt me niet zo snel na je menstruatie.
     
  6. Kinesteet

    Kinesteet Bekend lid

    13 nov 2013
    647
    4
    18
    Hoi Leaf,

    Geen idee of je hier wat aan hebt, maar ik had sinds het stoppen met de pil ook last van tussentijds bloedverlies. Bleek een snel bloedende baarmoedermond te zijn, en door het stoppen met de pil en veranderende hormonen, zei de gyn, verandert ook je bmmond. Was makkelijk opgelost met een bevriezingsbehandeling. Maar ik had er dan ook wel elke maand last van, en met name bij seks.

    Als je het gewoon 1 keertje hebt kan het van alles zijn! Wat Anjou zegt.
     
  7. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Als je je ovulatie en NOD niet weet, kan ik je andere topic over '3 weken zwanger zijn' niet plaatsen :( Ik ben bang dat je jezelf een beetje gek aan het maken bent en dan kan een lijf rare dingen gaan doen. Probeer het los te laten (ja, ik weet hoe moeilijk dat is), zoek afleiding. Want als je elke ronde zo ingaat, dan wordt het nog een heel zwaar traject...
     
  8. Moess

    Moess Niet meer actief

    Ik heb meer dan een jaar lang een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. Totdat ik in augustus ook ineens vanaf dag 14 bloedverlies had, 5 dagen. Wel iets minder dan de menstruatie. Vond dit ook raar. Had toevallig die maand ook mijn eeste afspraak bij de gynaecoloog. Die vertelde mij dat dit wel eens kon gebeuren. De volgende cyclus weer gewoon regelmatig...
    Geen verklaring dus maar heb dit ook een keer gehad.
     
  9. Moess

    Moess Niet meer actief

    Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?
     

Deel Deze Pagina