tjah.. ik vind het nogal een onduidelijke foto en snap ook niet hoe hier duidelijk een jongen in gezien kan worden. Ik zie ook geen piemel en het beeld is niet heel scherp. Maar als een vk, die op haar gemakje heeft kunnen kijken, zegt dat het een meisje is zou ik dat gewoon geloven. Misschien heeft zij wel net het beeld op een slecht moment stil gezet en deze foto geprint en was het 2 seconden voor deze opname wel duidelijk in beeld... je weet het niet natuurlijk Gelukkig heb je nog een pretecho over een paar weekjes
Ja, het kan beide kanten op. 27 april één pretecho. Denk dat ik ga proberen of ik vrijdag nog ergens terecht kan voor een echo. Kan nu of spullen nog ruilen. Bij tweede foto was de beeb ook heel bewegelijk, misschien dat daardoor het beed wat vervaagd is?
Nou als zij meisje zeggen is het gewoon een meisje hoor! 1 zij hebben bewegend beeld gezien 2 zij zijn experts Dat wij niet en wij hebben alleen een foto. Gefeliciteerd met je meisje!
Hm, denk dat ik de echo toch af zeg en wacht tot de 27ste dan hebben we een 3d echo. Het is wel zo 3 experts hebben er naar gekeken en ze zeggen allemaal een meisje. Ze was tijdens de tweede echo (2de foto) ook heel erg bewegelijk. Als ik de foto op de computer inzoom zie ik wel licht 2 streepjes dus misschien dat gewoon de foto niet scherp genoeg is geworden doordat ze zoveel bewoog. En degene die de echo's hebben gemaakt hebben natuurlijk zoals je zegt bewegende beelden gezien. Zelf hadden we ook zo sterk het gevoel dat het een jochie was, haha dus ja dat maakt de twijfel alleen maar groter. Maarja als 3 experts het zeggen dan moeten we dat maar geloven
bij mijn 2e dochter zagen ze op de echo toch echt 2 balletjes niet dus het waren gewoon haar schaamlipjes die wat opgezwollen waren! dus zolang je geen duidelijk piemeltje ziet zou ik twijfelen hoor!
Vind de echo meer op een jongen lijken dan op een meid. Maar zou het niet met zekerheid durven zeggen..
Ik zou het ook niet met zekerheid durven zeggen, beetje onduidelijke foto. Maar ik denk als 3 experts zeggen dat het een meisje is dat je daar wel vanuit kunt gaan. Maar als ík naar de foto kijk dan meen ik ook een balzakje te zien! Ik zie geen streepjes, maar jij zegt dat als je inzoomt ze wel ziet dus ik durf het ook niet te zeggen. Ik zou gewoon je pretecho nog even afwachten, misschien kunnen ze je ook geruststellen met de 3d beelden ervan.
Ja, moet gewoon het vertrouwen hebben in de experts Maar ik ben zo'n twijfellaar. Maar hun hebben natuurlijk ook bewegende beelden gezien en als ze het alle 3 zeggen........Ach nog 3 weken wachten en dan zullen we het zien.