hallo dames! ik zou graag willen weten of die mama belt een succes is. iemand ervaring daarmee? denk dat ik hem wel aan ga schaffen aangezien ik geen zin heb om een complete nieuwe garderobe aan te moeten schaffen...wel handig lijkt me. groetjes beebie1601
Mij lijkt het echt helemaal niets! In het begin misschien, maar naarmate je buik groeit lijkt het me verschrikkelijk. En als je nu in de uitverkoop kijkt heb je voor een heel leuk prijsje mooie zwangerschapsbroeken. Die zitten heerlijk! Leggings is ook een optie, alhoewel daarvan de zwangerschapsvariant ook veel lekkerr zit dan de gewone
heb ff gegoogled, lijkt mij niks. Sowieso werkt dat echt niet meer als je een grote buik hebt op een gegeven moment en volgens mij zit het ook voor geen meter.
Ik heb er een en vind er weinig aan... Zit niet lekker...ik draag al vanaf week 9 positiebroeken van c&a zitten heerlijk en groeien helemaal mee...door dat er bovenin elastiek zit wat je strakker kan maken... Mijn zusje vind het daar in tegen super! Heeft er ook een... En draagt hem nu met 23 weken nog regelmatig..
ow, nou dan moet ik er nog even over nadenken haha. ik ben wel van de leggings en rokjes moet ik zeggen, dus misschien doe ik dat dan wel en dan idd een paar positiebroeken, als ik tenminste wat hippe modelletjes kan vinden! iig thanks voor jullie reacties!!