Ik heb over 5 dagen mijn NOD en had vandaag heel licht roze afscheiding! kan toch niks met innesteling te maken hebben?
Durf er niks over te zeggen. Ik had dit zelf niet dus zal het je niet kunnen vertellen. In ieder geval heel erg veel succes !! liefss
Had vorige cyclus ook roze afscheiding, 7 dgn na eisprong. Dacht dat t innesteling was. Maar werd aantal dagen later wel ongesteld. Roze afscheiding begon deze cyclus iets later, maar werd wel vrij snel daarna ongesteld. 't Kan alle kanten dus uit. Misschien moet je je temp even in de gaten houden. Dan zie je of ie omhoog gaat of juist zakt. Succes!
En wat als mijn temp veranderd? betekend dat een naderende ongi? Ik heb wel last van mijn onderrug, en dat heb ik ook vaak als ik ongi wordt.... rustig afwachten maar!
Ik zou zeker zeggen innestelingsbloeding..., maar ja dat is omdat we natuurlijk graag willen dat dat zo is. Ik heb er zelf geen ervaring in en als ik vpkaatje dr reactie lees kan het dus ook heel goed anders zijn...! Maar ga voor je duimen!
Hoi lady. Hier vandaag precies hetzelfde. Wat lichtroze, soms klein beetje bloed bij afvegen en ook wat bruin. Ook ik heb over 5 dagen mijn NOD. Ik temp ook en kon nog geen tempdaling ontdekken. (temp voor het eerst)
Hee! sorry voor mijn late reactie! Maar, afgelopen donderdag wat meer helderrood bloed, dus ik dacht daar is mijn ongi, maar bij het verwisselen van de tampon was het al gestopt!!! snap er echt niks van! Nu alleen nog klein beetje bruinverlies....echt heel weinig! KV test was vrijdag negatief, ik ga morgen nog eens testen!
hihi, geeft niet hoor. Zit maar 9 minuten nu tussen en eigenlijk kwam ik erachter doordat ik op jou profiel klikte. Je las mee in het 35+ topic waar ik ook altijd meeschrijf, was nieuwsgierig nml. En via je berichten kwam ik dit topic tegen. Dus het is best wel spannend en zegt dus ook nog niks. Ik hoop dat het toch nog goed gaat en dat je een positieve test hebt of nog krijgt.
Net had ik weer een klein beetje lichtroze, heb het anders nooit. Dit is nog maar dag 22 (uhh, vandaag is al dag 23 van mijn cyclus), normaal altijd 26 dagen.
Wil je mij even op de hoogte houden aankomende dagen, ik laat het je ook nog wel even weten hoe het afloopt.
Mijn cyclus is best onregelmatig altijd geweest na het verwijderen van de mirena, maar de laatste paar keer was ie rond de 30 steeds. Ik zou dus gisteren de 22 kunnen testen, ik heb nog 1 test over en wil em eigenlijk nu gaan doen!!! maar hij zal wel nega zijn denk ik... Ga gewoon ff testen, boeie
Nou de test is omo.... Maar klopt het dat bij een kv test als je em iets schuin houd dat je wel het streepje ziet waar de streep zou moeten komen? ik bedoel dan dat het daar iets ingedeukt is?
Jammer dat het omo is. Ik heb dat nog niet gehad, niet dat het ingedeukt was. Fijn dat je me op de hoogte wil houden. Hoe is je temp de afgelopen dagen geweest?
Mijn nod was dus gisteren, heb wel lang een onregelmatige cyclus gehad hoor, dus misschien is ie nu wel weer langer... Maar ik heb dus geen roze of bruinverlies meer gehad. Wel 3 puitjes op mijn gezicht en dat krijg ik altijd as ik ongi moet worden.... snap er echt helemaal niks meer van! Heb geen temp bijgehouden, wel ga ik als ik ongi wordt een paar ovulatietesten ertegenaan gooien! Ik voel mijn ei altijd wel, maar t is misschien beter om samen met die ovu testen te doen voor de zekerheid! Hoest nu moet jou JoMi?
Hier nu net ook ongi geworden lady, succes met je volgende ronde! Jammer hoor, had vandaag al een drastische tempdaling, dus ik had het al verwacht.