Van allerlei kwalen, zou het zo zijn???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Goofie, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ik heb allerlei "kwalen" die ik zou kunnen koppelen aan een eventuele zwangerschap.
    Ik ben eind december pas gestopt met de pil en we zijn er maar meteen voor gegaan.
    Ik ga ervan uit dat mijn cycl. gewoon 28 dagen is, ik ben eerder gestopt en toen kon ik de klok er gelijk op zetten.
    Omdat dit de eerste keer is dat ik probeer zwanger te raken heb ik geen flauw benul van hoe en wat.

De kwalen:
    -De dag dat ik een eisprong zou moeten hebben, voelde ik hem ook, pijn in mijn onderrug en rechtonder in de buik een zeurderig gevoel.
    _Vorige week heb ik de hele week last gehad van een metaalsmaak in mijn mond,niks was lekker alles smaakte flauw.
    -Sinds een aantal dagen heb ik vreselijk last van pijnlijke tepels. ( ik heb door een borstverkleining bijna geen gevoel in mijn borsten en tepels, maar dat is nu wel anders)
    Vooral s'nachts kan ik soms wakker worden als ik op mijn borsten ga liggen.
    -Sinds gister heb ik lichtroze/ lichtbruine afscheiding. (en toevalig zou dat dan de nestel dag zijn)
    -Sinds gister vreselijke jeuk aan handpalmen, voetzolen en op meerdere plekken van het lichaam.

Nou zijn dit wel allemaal dingen die kunnen bij een eventuele zwangerschap, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het niet zo is.
    Ik kan pas over 7 dagen testen en vind het allemaal erg spannend.

Wie kent deze kwalen???

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hey goofie,
    ik heb die kwaaltjes altijd gehad voordat ik mijn menstruatie kreeg...
    wat het voor mij duidelijk maakte was dat ik enorm moe was, hoewel ik genoeg sliep...
    anders gooi er in een weekje eens een test tegenaan :)
    succes

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hey Nachtzon,

Thanks voor je reactie.
    Ik heb nog nooit van dit soort kwalen gehad, ook niet toen ik al eerder gestopt was met de pil.
    Ik moet gewoon rustig wachten en anders volgend weekend een test doen.

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    idd, kheb geabonneerd op dit topic, ik hoor het dan wel :) wens je veel succes :D

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Goofie
    Ik ben ook eind december met de pil gestopt en zijn mijn mannetje en ik er direct voor gegaan na mijn laaste pil menstruatie :D
    Ik heb nu ook aan aantal dagen last van een zeurende pijn in me buik, pijn in onderrug en een lichte hoofdpijn. Ik ga er vanuit dat dit gewoon te maken heeft met het "ontpillen" Ik ben benieuwd of ik volgende week ongi word..
    Ik ben benieuwd naar jou test en ik hoop van harte dat hij positief is :D

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej meiden,

Ook ik loop precies gelijk met jullie.

Ben de 30e gestopt met de pil. Na menstruatie veel klachtjes, die over waren op dag 16, denk ook eisprong te hebben gevoeld. Daarna niks meer tot deze laatste week. Nu misselijk, opgezette buik en vooral liezen die spierpijnerig voelen. Ga er ook maar vanuit dat het ontpillen is, maar het is zo spannend he! Natuurlijk weet je dat het ronde 1 is, maar dat neemt niet weg dat je het graag wil ;).

Jullie veel succes, ik neem ook even een abbo op dit onderwerp. Weten jullie wanneer je wil gaan testen!?

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hoi Goofie.
    Je zult wel op dit forum lezen dat er honderden meiden zijn die allerlei kwalen hebben en zich afvragen of dit op een zwangerschap duidt. En helaas, niemand kan je daar een antwoord op geven. Alle kwaaltjes die je kunt voelen bij een zwangerschap kun je ook voelen als je niet zwanger bent. Er is maar één ding dat uitsluitsel geeft: afwachten tot je NOD en testen maar.
    Veel meiden testen ook voor hun NOD, maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van, omdat vroegtijdige miskramen héél vaak voorkomen. (De helft van alle zwangerschappen eindigen onopgemerkt vóór de NOD.)
    Ik weet hoe moeilijk het is om geduld uit te oefenen als je nog maar net bezig bent. Succes ermee!

8. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    O wat spannend zo samen:)
    Ben benieuwd hoor! Ondanks dat ik het gevoel heb ik gewoon ongi ga worden, heb ik wel de kriebels en kan ik niet wachten tot volgende week.
    Jij ook succes!

9. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Sallie,
    Ja stiekem hoop en hoop en hoop je maar he dat het geen ontpil verschijnselen zijn, maarja ik probeer wel realistisch te zijn en er niet te veel op te hopen. Ik weet daarom nog niet wanneer ik ga testen. Ik heb zowiezo nog geen test in huis gehaald anders kan ik me echt niet bedwingen ;) En een test is zo gekocht. Ik wacht zowiezo eerst nog een week af of ik mijn ongi krijg volgende week. En misschien nog wel 2 weken ik weet het nog niet! en jij? Ik hoop voor jou ook op een posi test :D

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    O wat leuk, jij ook hetzelfde:D
    Ik heb tot mijn eisprong geen klachten gehad, pas daarna en krijg er steeds meer pffff...
    Ik wil denk ik zondag 30e gaan testen met een clear blue digitaal.
    Maar helemaal zeker weet ik het nog niet.
    Test wel al in huis, mijn vriend was zo in de wolken alleen al om het feit dat we het gaan proberen dat ie een test gehaald heeft hahaha:D

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi,
    Ik ben zelf 23 dec gestopt met de pil en had echt veel last van allerlei kwaaltjes.
    Afgelopen vrijdag ongi geworden (27 dgn cyclus). Ik was helemaal niet teleurgesteld trouwens, eerder opgelucht dat mn cyclus maar 27 dagen was en dat we er nu echt voor kunnen gaan.
    Maar had last van mn onderbuik, steken, opgeblazen gevoel, moe enz.

Maar ik hou het hier in de gaten en hoop voor je dat jij meteen zwanger bent!

12. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik ga testen neem ik ook een clearblue digital test... :D Fijn dat ik jullie 2 nu heb hier in dit topic. Het lijkt me leuk om elkaar te blijven volgen!! Ik neem nu ook een abbo op dit topic haha

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

misschien zijn al die kwaaltjes ook wel 'afkickverschijnselen' van de pil.
    Vergeet ook niet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Dan wil je zo graag dat je ineens allerlei dingen gaat voelen.
    Ik heb het zelf ook elke maand maar helaas nog geen positieve zwangerschapstest.
    Succes ermee!

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    ik blijf ook realistisch hoor zeker! Maar blijft dat het leuk zou zijn, daar ga ik niet over liegen ;).

Ik test komende zaterdag, mijn NOD als ik 28 dagen aanhoud is komende zondag. MAar mijn vriendje is op wintersport en die komt zaterdag thuis, dus als het dan wel zo is verras ik hem.

Ik had al wel tests besteld omdat ik het veel duurder vind in de winkel. Ik heb een aantal normale testen en een digitale. Die digi doe ik pas als er een gewone positief is, dan "verpest" ik geen dure CB voor niks...

en natuurlijk hoop ik ook posi voor jou!

@ Goofie: leuk dat je dit topic bent begonnen, zo kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden :).

Petra, we weten het hoor! Goed dat je het nog even zegt, je wordt snel te enthousiast he. Maargoed, het is ook niet niks :)!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb ook jeuk gehad maar wel ver voor mn nod...echt vreselijk en overal..verder komt het mij niet bekend voor

16. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hallo!

owh ik heb dat ook! ik ben 18 dec met de pil gestopt en ik voel ook van alles! volgens alle berekeningen zou ik komende week ongesteld moeten worden. elke keer als ik naar de wc ga is het weer spannend!
    ik voel soms ook wat trekkerige pijn dichtbij mijn liezen. dit is pas de 1e ronde maar het zou zo leuk zijn!!!

als ik niet ongesteld word, dan ga ik zaterdag a.s. testen!! hopen dat ie positief is!

voor jullie ook allemaal succes met voelen en vooral afwachten!

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dan testen we samen Roeska, spannend hoor! :).

Die liezen heb ik ook erg, nooit eerder gevoeld heel raar! Heb je altijd een lange cylcus of heb je ovulatietesten gebruikt?

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Erg leuk dat er al meerdere zijn die rond dezelfde tijd gaan testen.

Ik had het er net over met mijn vriend tijdens het eten.
    We hadden het over mijn tepels die zo'n pijn doen, hij moest lachen waarop ik vroeg denk je dat ik het verzin ofzo...
    Zegt hij nee, ik geloof je heel goed normaal reageren je tepels bijna niet met aanraking,alleen nu hoef ik er maar naar te wijzen en ze worden stijf haha..
    Dat is dus waar, normaal reageren ze bijna nergens op..
    We hebben wel gelachen hoor!!:D

Een vrouw heeft maar een raar lichaam en ieder lichaam reageert anders..
    Maar dat het je ook voor de gek kan houden is wel zeker! :(

Natuurlijk willen wij vrouwen die zo graag zwanger willen zijn dit niet horen, vind het stiekem elke keer naar om te moeten lezen dat het ook iets anders kan zijn, maarja het is wel de waarheid!

Ik hoop dat de week mag omvliegen en laten we elkaar op de hoogte houden.:)

Ik he trouwens na 1.5 dag weer witte vloed, het roze/bruine is nu weg.

19. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

sorry hoor, maar als je net gestopt bent met de pil, kun je toch niet uitrekenen hoelang je cyclus is, wanneer die weer begint en wanneer je een eisprong moet hebben?

je hebt met de pil namelijk geen cyclus toch?
    gewoon eerst je eerste echte menstruatie afwachten en dan kijken hoelang je cyclus wordt.

maar die pijnlijke tepels.. die had ik zelf wel bij mn eerste eisprong..

Groetjess

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    In principe moet je je normale cyclus afwachten ja, maar ik ben al eerder gestopt en kon de klok er elke maand weer ook na het stoppen gelijk op zetten.
    Dus ga ik nu gewoon uit van een cyclus van 28dagen.

Deel Deze Pagina