Rennen jullie allemaal naar de huisarts bij 1 zo'n plekje die nog niet is uitgebreid na 2,5 dag?! Ik denk eerder dat het een puistje is. Knapt vanzelf..
Krentenbaard ziet er anders uit en had in 2 dagen allang uitgebreid geweest... Dus ik zou er ook zeker niet voor naar de huisarts rennen....
iedereen vind het raar dat de zorgverzekering zo duur is.... ik niet.. ik denk ook gewoon één puistje. juist niet afplakken en lekker de zon in. dan springt ie zo open
sorry hoor maar als het krentenbaard is moet ze toch naar de huisarts. En zorg is er voor iedereen. klein of groot
Ik las in de OP gisteren ipv eergisteren.....maar ja ik ga wel even met mijn kind naar de huisarts als ik het vermoeden heb dat het krentenbaard zou kunnen zijn.
Ok ok je hebt gelijk. Dagelijks gaan er wel 500 moeders naar de huisarts met hun kind terwijl het om een pukkeltje gaat
Ziet er heel erg uit als een puist. Jammie Als je het niet vertrouwd kun je altijd bellen naar de HA. Daar zijn ze voor tenslotte.
Ik ben het met je eens....pas bij uitbreiding naar de huisarts. En ja, ik geloof ook dat er mensen zijn in Nederland die wel met het minste geringste naar de huisarts gaan.
krentenbaard had namelijk al over het hele gezicht gezeten, en dit is bij 1 pukkel gebleven. en zelfs bij krentenbaard ga ik niet naar de huisarts nee. dan bel ik, zeg ik dat mn kind krentenbaard heeft en dat ik over een kwartiertje bij de apotheek het zalfje op ga halen, of ze even het recept door willen sturen.
Ik denk niet dat de gemiddelde huisarts hier mee akkoord gaat en alleen op basis van jouw waarnemingen een dergelijk recept voorschrijft, maar eerst zelf de diagnose zal willen stellen.
Ik weet bijna zeker dat het krentenbaard is. Zelf helaas ook al paar keer gehad. Dat het hele gezicht nog niet onder zit, hoeft ook niet. Zolang het vocht er nog niet uitkomt is het nog niet besmettelijk. Pas als het eenmaal open is...
Google maar eens op 'best blackhead popping'. Daar wordt zoveel uitgeknepen. Ben je voorgoed genezen van de knijpneigingen