Wat is dit nou??? (bij kind)

Discussie in 'De lounge' gestart door RoGiJuLi, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Over het hele gezicht zelfs. Krentenbaard moet toch ergens met een plekje beginnen als het krentenbaard is:cool:
    Jouw huisarts kan vroegtijdig met pensioen gaan volgens mij. Als je zo makkelijk een receptje kunt krijgen.....
    Voor mijzelf wil ik wel eens bellen en dat ze dan een recept uitschrijven op basis van wat mijn klachten zijn maar kinderen willen ze hier altijd zien.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    O nee dat is niet aan mij besteed ooit een mega puist gezien op youtube filmpje men o men wat vies haha

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Haha ik was te nieuwsgierig en heb dus iets gezien...had ik niet moeten doen :D

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Sorry voor de late update.

Nee niet naar de huisarts geweest.
    Toen ze thuis kwam van school was de roodheid een stuk minder en zag het er geslonken uit (minder geel/wit).
    Na het afdrogen na het douchen vanavond was het gele/witte helemaal weg en zit er een dichte huid onder.

Pas wanneer het erger wordt ga ik naar de huisarts, maar voor nu zie ik geen aanleiding daartoe.
    Misschien toch gewoon een puist geweest (arm kind... op 3 jarige leeftijd al)

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik had er wat trekzalf opgedaan met een pleistertje dan was ie wel open gegaan, lijkt mij inderdaad meer een puistje.

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Tjonge, een heel topic over een puistje ;)

Deel Deze Pagina