Over het hele gezicht zelfs. Krentenbaard moet toch ergens met een plekje beginnen als het krentenbaard is Jouw huisarts kan vroegtijdig met pensioen gaan volgens mij. Als je zo makkelijk een receptje kunt krijgen..... Voor mijzelf wil ik wel eens bellen en dat ze dan een recept uitschrijven op basis van wat mijn klachten zijn maar kinderen willen ze hier altijd zien.
O nee dat is niet aan mij besteed ooit een mega puist gezien op youtube filmpje men o men wat vies haha
Het doet mij aan een vorm van koortsblaar lijken. Veelal krijgen mensen die bij/op de lippen, maar het kan ook op andere plekken verschijnen. Huidconsult - Koortslip (herpes simplex)
Sorry voor de late update. Nee niet naar de huisarts geweest. Toen ze thuis kwam van school was de roodheid een stuk minder en zag het er geslonken uit (minder geel/wit). Na het afdrogen na het douchen vanavond was het gele/witte helemaal weg en zit er een dichte huid onder. Pas wanneer het erger wordt ga ik naar de huisarts, maar voor nu zie ik geen aanleiding daartoe. Misschien toch gewoon een puist geweest (arm kind... op 3 jarige leeftijd al)
Ik had er wat trekzalf opgedaan met een pleistertje dan was ie wel open gegaan, lijkt mij inderdaad meer een puistje.