hoihoi, wie heeft de citroensap kuur dieetpillen gebruikt? wat was het resultaat? hoeveel heb je betaald? en welke kuur heb je gebruikt? ik kwam die van citro-cur tegen, ma ik ben benieuwd naar ervaringen want ik vind het wel veel geld als het niet werkt.
Weet je, als het zo simpel zou zijn dat pillen werken of echt goed ondersteunen, zou er geen te dik mens meer rondlopen. Heb er verder geen ervaring mee.
Met bovenstaande reactie eens, als er al een pl was die zou helpen dan zou iedereen die allang gebruiken! Ga eerder voor meer sporten en anders eten. Groet joyce O maar uiteraard is het wel zo dat als je dit wilt doen je hè gewoon moet doen!
lekker gaan sporten is hier helaas geen optie omdat ik de hele dag alleen ben met de kids. ma ik was gewoon benieuwd naar ervaringen, is toch mooi meegenomen als het een beetje helpt? ik weet heus wel dat ik er geen perfect figuur mee krijg, zou idd wel makkelijk zijn, ma ksn toch geen kwaad om mezelf een goed gevoel kan geven als ik er een beetje mee afval
Ik heb een tijdje fatburners geslikt, gekocht bij kruidvet, hielp als een trein. Maar erg gezond is het niet.
Uuh als je een abbo hebt op de sportschool kan je ze daar gewoon brengen hoor En ookal zou je een bijdrage moeten betalen, ben je volgens mij altijd nog goedkoper uit dan al die dieetrotzooi.
Die pillen vallen wel mee als je even snel 5 kg er af wil. En het is maar wat je duur vindt, ik vind 30 euro per maand voor 2 ochtenden sporten met kinderopvang echt belachelijk. Wj sporten heel veel, voor 50 euro pp onbeperkt, en maken daar ook veel gebruik van, maar als je niet onbeperkt wil is zon abbo vaak echt duur.
Idd Jewel ik denk dat je inderdaad veel duurder uit bent op lange termijn met shakes, en dieetpillen. Want ergens is de kans groot dat het weer misgaat, tenzij je er bij sport en dit ook volhoudt. Ik heb liever een gezond eetpatoon en voldfoende beweging daarbij wat vol te houden is, voor 'altijd' zeg maar. Inplaats van een tijdelijk iets wat ergens weer goed mis kan gaan. Wat doen die fatburners dan precies? Afgezien van vet verbranden natuurlijk, voor er 1 weer slim komt doen. Maar hoe gaat dat precies in zijn werking?
Mijn abbo is 19.50 en ook onbeperkt.. en kinderopvang gratis.. zal wel per plaats fiks verschillen dus
ik heb ,heel fanatiek, de citroensapkuur gedaan.ik viel supergoedafmaar na eendag ofv 5 kreeg ik uitslag in mijn gezicht op dag 6 ben ik acuut gestopt omdat mijn gezicht wel een citroen leek,vol uitslag en butsen ik knapte snel op nadat ik gestopt was
oh en ik wil zo graag 5 kilo maar... kruidvat, weet je nog hoe ze heten foxter?? en waar kun je die citroensappillen kopen dan??