Echt belachelijk een vriendin van een vriendin van mij heeft haar kind die deze maand is geboren bijna dezlfde naam gegeven. Geen Thyron Alessandro maar Tyrell Alexandro dat is toch echt belachelijk :x Sorry maar moest het even kwijt, die vriendin van mij heeft me net die beebiesite laten zien.
Ja ik zou het ook niet leuk vinden, maar je kunt er niks meer aan doen, dus je kunt het beter als een groot compliment zien...
Is het ook een vriendin van jou ? Als dat niet zo is zou ik me er niet zo druk over maken. Ze vind dan vast dat je een goede smaak hebt !
Kan het me wel voorstellen, zou het ook niet leuk vinden! Wist ze wel dat jou kleintje zo heet? of is het toeval
Ah joh, maak je niet druk. In heel nederland zijn er vast nog wel kindjes die precies hetzelfde heten. Toen ik mijn dochter Flo noemde, had ik er nog nooit van gehoord, maar in de maanden daarna heb ik van wel 4 of 5 mensen gehoord dat kindjes zo heten. That's life... het kan altijd erger, weet je wel hoeveel Jeroen de Vries'en er bestaan...
daar kan ik me ook niet druk over maken onze zoon heet fokke jelle en we noemen hem jelle (omdat mijn vader zo hete) mijn schoonzus drie weken eerder bevallen en hun zoon heet fokke als mijn vader nog geleefd had dan hadden we onze zoon ook gewoon fokke genoemd
Ik kan me goed voorstellen dat je dit niet leuk vind. Als de naam nu in de top 10 had gestaan, maar dat is niet het geval.
Ik zou me er ook niet druk om maken. Als het een vriendin van jou is, dan is het wat anders vind ik, maar ach...
Ja die vriendin van me vertelde dat ze dat wist door de beebiesite. Maar ja er valt toch niks aan te doen maar ik moest het gewoon ff kwijt ik vind het namelijk nog steeds belachelijk. Sommige mensen hebben echt geen eigen smaak en kijken alleen maar naar anderen
Een vriendin van een vriendin... Daar zou ik me niet echt al te druk om maken, je hebt toch in het dagelijks leven zelden of nooit met haar en haar kind te maken.
Nee ik ken haar niet persoonlijk maar mensen uit mijn vriendengroep wel die stonden er ook versteld van. Maar ach... iedereen moet natuurlijk zelf weten welke naam hij aan zijn kindje geeft. Vondt het alleen een beetje raar dat bijna alle 2 namen hetzelfde zijn...
ik zie het probleem niet, als zij dat nou mooie namen vind...! ik zou het zien als een compliment, je hebt een goeie smaak tis wat anders als je bloedeigen zus oid vrijwel dezelfde namen geeft...
ik zou precies hetzelfde hebben als jij echt belachelijk! ook al weet je dat het echenlijk een compliment is toch is het niet leuk sommige mensen zijn echt te wazig ps veel plezier over een paar daagjes
Ik kan het goed begrijpen hoor! Zou het écht niet leuk vinden! Maar je kunt er niks aan doen. Dat maakt het nog frusterender misschien. Je reageert nog rustig vind ik. Ik denk dat ik nog bozer zou zijn. (wel mooie namen trouwens allemaal). @Fokje: Had jij echt je zoontje Fokke genoemd terwijl je schoonzus haar zoontje ook Fokke heeft genoemd? Dat is iets wat ik nooit zou doen. Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde Grtjs
Niet origineel haha, sorry maar het is echt percies dezelfde naam. Alleen iets anders. Net als je naar de zwarte markt een Ensorio Harmani koopt. Ik zou het niet leuk vinden, maar je kan er niks aan doen dus zie het maar als een compliment
Mijn vriendin en ik waren tegelijk zwanger en zijn in die tijd naar elkaar toe heel open geweest over de namen die we mooi vonden. Zij kregen een meisje en later hoorden we dat ze 2 namen mooi vonden, de naam die ze nu heeft en Gillian. Toen ze onze jongens naam hoorden Kylian dus vonden ze hun ene meisjes naam er zo op lijken dat ze voor A.. gekozen hebben. Toch had ik het niet erg gevonden als ze voor de andere naam hadden gekozen. Aangezien deze persoon verder van je af staat zou ik toch proberen me er niet al te druk om te maken al vind ik persoonlijk dat de moeder in kwestie weinig orginaliteit aan de dag legt Groetjes Anita
Er zullen op deze aardkloot heel wat meer jochies met een min of meer gelijkklinkende namencombinatie rondlopen. En het is niet helemaal hetzelfde. Er zit nogal een verschil tussen Thyron en Tyrell en tussen Alessandro en Alexdro toch? En tja, over smaak valt natuurlijk totaal niet te twisten...