Overstappen alles in 1 pakket

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

We zitten met een alles in 1 pakket (internet-tv-bellen) bij Euphony, maar we zijn totaal niet tevreden. Het is volgens mij lang niet de goedkoopste (we betalen maandelijks 78 euro) en het heeft hele slechte service. We hebben er heel veel gedoe mee gehad het afgelopen jaar.

Nu willen we dus overstappen en we weten niet goed waarheen. We zitten te denken aan Ziggo, maar ik wilde toch even een topic openen met de vraag waar jullie bij zitten met zo'n pakket en hoe het bevalt en wat je betaald. We hoeven niet speciaal de plus zenders erbij. Als we dat willen dan kunnen we dat altijd nog aanvragen. Wel zouden we iets meer willen betalen voor het vaste bellen, zodat we overdag gratis kunnen bellen naar alle niet-06 en 0900 nummers.

Dus waar zitten jullie bij, wat betalen jullie en hoe bevalt het?
    (We wonen trouwens in provincie Groningen. Volgens mij kunnen we daar geen UPC krijgen.)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij hebben dus zo'n alles in 1 pakket van Ziggo, betalen +/- €70,- per maand.

Klein overzicht van onze factuur:

Alles in 1 plus pakket €52,87
    Radio & televisie €8,13 (kleine uitbreiding van het basispakket aan televisie)
    Telefonie €9,58 (extra telefonie kosten buiten je pakket)
    Totaal: €70.58

3. roosje77

roosje77 Lid

5 aug 2009
    44
    0
    6
    Wij hebben alles in een van KPN en zijn zeer tevreden.
    Maandelijkse kosten ongeveer 75,00.
    Dan hebben we het volgende:
    Alles in een instap
    Onbeperkt gratis bellen dag en nacht
    Interactieve televisie opnemen en terugkijken
    Pluspakket
    HBO zender

4. gabie78

gabie78 Actief lid

22 aug 2011
    134
    0
    16
    Wij gaan binnenkort overstappen naar XMS.
    Kost EUR 46,- per maand. (glasvezel)

Die hadden een goede aanbieding en ook nog 6 maanden gratis uitbreiding van tv pakket :)

Via www.breedbandwinkel.nl kun je alles met elkaar vergelijken en meteen zien wat er beschikbaar is. :D

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij hebben alles in 1 van Telfort met opnemen pakket en betal 45 euro. Wil je onbeperkt bellen kost het nog 17 euro extra. Super tevreden, fijne service en met de verhuizing ook alles goed gegaan!

6. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Telfort alles-in-1, net weer een jaar verlengd, kost ons 38 euro per maand incluis onbeperkt bellen naar vaste lijn binnen NL.
    Service is goed, kwaliteit van het geleverde ook.

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Koste de verhuizing ook geld bij telfort,

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hier altijd ziggo alles in 1 gehad voor 52 euro. Nooit geen gedoe mee gehad.
    Alleen nu i.v.m. bezuinigen overgestapt naar alleen tv+internet ook van Ziggo.

Wel hebben we gemiddeld 1 x in de 4 maanden last van een internetstoring.. maarja, dat zal bij anderen ook wel eens zo zijn.

9. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Dobbel, destijds bij ons niet.
    Zelfs installatie door de monteur was gratis, maar dat was wel een aanbieding geloof ik (dat weet ik niet meer zeker)

10. Jel

Jel Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. Ziggo spreekt ons nog steeds erg aan. En hebben we in een vorig huis ook wel gehad trouwens en dat liep ook goed.

Zijn er nog meer mensen met andere (of dezelfde) pakketten?

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik bedoel meer met verhuizen van huidige adres naar nieuw adres (ik ga nl volgend jaar een keer verhuizen, en dit koste me helaas 50 euro bij online, belachelijk veel geld vond ik dit)

12. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hier alles in een pakket van Canal digitaal. Heb een schotel in bruikleen vind het erg fijn, betaal ongeveer 70 euro in de maand dit is inclusief alle belkosten

13. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Hier willen we graag naar telfort vanwege de goedkope prijs maar omdat je tv kijkt via de telefoonlijn ben ik bang dat die gaat storen. Iemand ervaring hiermee?

14. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    kpn

komen uit op de 64 per maand ong
    dan ook dag en nacht onbeperkt bellen erbij.
    Is alleen GEEN interactieve tv maar gewoon digitenne

15. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    mijn hele fam heeft al tv via internet en bevalt iedereen super,
    daarom willen we ook overstappen van online naar telfort, we zijn dan even duur uit, maar wel inclusier onbeperkt bellen naar 06 alleen maar fijn.

Deel Deze Pagina