Ervaring met het paranormale?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cintsa, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoi!

Ik ben nieuwschierig of er anderen zijn hier op het forum die bepaalde positieve dan wel negatieve ervaring hebben met het paranormale.

Ik ben een heel nuchter persoon, maar ik ben gisteren bij een paragnoste geweest en ik ben gewoon een beetje van slag..Die vrouw die vertelde mij dingen die ze echt niet kon weten, ook heel concreet en soms zelfs met data en alles erbij..echt indrukwekkend..

Ik heb een algemene reading gehad, maar had vooral vragen omtrent onze kinderwens en mijn werk.
    Ik heb nu toch echt wel het gevoel dat ik haar kan geloven, ook omdat ze gewoon zoveel dingen vertelde dat ik dacht ..hoe kan ze dat nou weten??

Nu hebben wij in September/Oktober een rondreis gepland door Zuid-Afrika. Ze zei zo uit het niets.. die reis die jullie willen gaan maken voor sept/october gaat niet door...ik zie dat je man graag wil boeken, maar dat kunnen jullie beter niet doen. Ik zie dat jouw gezondheid het dan niet toe laat om zo ver op reis te gaan, maar het is wel positief.(ze zei het niet concreet maar kreeg de indruk dat ze verwachtte dat ik dan in verwachting zal zijn).Ze zei jullie gaan wel op reis..maar niet zo ver weg..maar wel naar de zon...
    Ze gaf aan dat ze zag dat wij zeker weten kinderen kunnen krijgen en dat dit ook gaat gebeuren..:)

Mijn vraag is eigenlijk..wat zouden jullie doen??Wel of niet die reis boeken??

En verder hebben jullie ervaringen met het paranormale??Ze heeft nog veeeeel meer gezegd...ben er iig wel op de een of andere manier heel veel rustiger van geworden...

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!!:)

Groetjes Liz

2. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Haha ja leuk is dat hè :D

Wat je wel of niet moet doen kunnen we natuurlijk niet zeggen! Hihi
    Misschien boeken met annulering verzekering?

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou wel boeken maar dan wel met een goede annulerings verzekering! Ga zelf ook een keer in de zoveel tijd naar een paragnost. Altijd naar dezelfde want wat die man allemaal kan vertellen... zoo bijzonder! Dingen die hij gewoon écht niet kan weten!

4. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Hoi, ik ben geen sidekick of reader maar ik doe wel aan bepaalde estorische dingen, mijn advies voor jou is dat je het beste die reis wel kan boeken, en alleen de aanbetaling doet bv. dan kun je altijd nog afzeggen of niet? (dat weet ik niet als dat kan hoor)

maar deze mevrouw kan er ook naast zitten natuurlijk, er kunnen meerdere dingen gebeuren waardoor het je gezondheid niet toe zou kunnen laten... ik wil je niet telleurstellen oid. maar hou er niet te veel aanvast, ookal heeft ze vele dingen gezien, en gezegd die overeen kwamen.

lekker die reis boeken dus!

5. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ik zou gewoon boeken , doordat ik anders het gevoel zou krijgen dat ik net beslissingen maak omdat het al voorspeld was .. en dan komt het natuurlijk uit :) snap je

als je boekt met annulering , als ze ongelijk heeft heb je een geweldige reis !
    heeft ze gelijk kan je annuleren en lekker dichterbij huis naar de zon

want zo'n uitspraken vind ik gevaarlijk, zeker omdat mensen dan hopen op bepaalde dingen , als je er nu al gaat naar uitkijken en het gebeurd niet , dan is de teleurstelling zo groot !

versta me niet verkeerd, ik hoop dat ze dik gelijk heeft hoor , gun het je van harte
    maar ik zou me sowieso nu nog niet inlaten in wat binnen een half jaar zou kunnen zijn

Deel Deze Pagina