Ik ga zwangerschapspagina voorgoed verlaten

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loveable123, Feb 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Eeen heleboel kennen me nog van de afgelopen maanden met alle benodigde problemen omtrend mijn chronische erfelijke ziekte en het helaas niet zwanger mogen worden van een 2de kindje door allerlei lichamelijke problemen.
    Nu hebben mijn partner en ik er ons beiden bij neergelegd en we geven het op.
    Ik was alweer aan de pil gegaan eventjes maar veel klachten gkregen door die hormonen, spiraal geprobeerd maar inbrengen was onmogelijk door teveel pijn dus blijft er voor mij 1 optie open waar we goed over hebben nagedacht en dat is sterilisatie van mij.
    17 februari hebben we ons eerste gesprek in het ziekenhuis hierover.
    Ik wordt binnenkort 31, heb een prachtig wondertje van een dochter die inmiddels alweer bijna 9 wordt en een schat van een man.
    We hebben na dit besluit ook besloten een appartemnetje te kopen voor ons drietjes en veel te gaan reizen naar verre bestemmingen, zeker 1x per jaar en we gaan wat van ons leven proberen te maken ook al is het zonder een 2de kindje.
    We gaan er gewoon van genieten en van elkaar en ik wil iedereen hierbij bedanken voor alle steun en toeverlaat in de afgelopen maanden hier op dit forum...

meiden bedankt

2. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Jeey meid wat een beslissing!
    Wel gaaf je voornemens van het rondreizen!
    Doen waar kje je goed bij voeld en veel geluk wens ik je toe!

3. Iris84

Iris84 Actief lid

Jan 23, 2009
    130
    0
    0
    friesland
    He meid.. Wat jammer maar begrijpelijk... Knuffel en sterkte int ziekenhuis,.:(

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik ken je niet echt maar ik wil je wel heel veel sterkte toewensen met je moedige beslissing.

Geniet van je gezin en van alle komende reizen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik wens je ook alle geluk van de wereld toe meid!
    Sneu dat je wens niet in vervullig kon gaan, maar hoop dat jullie er beide toch mee om kunnen gaan, want het is niet niks..
    Vind het heel knap van je dat je er toch over kunt praten..

Maar wat leuk zeg om te gaan rondreizen, echt super!

Ik wens je heel veel geluk en gezondheid toe

leen dikke knuffel, Daantje

6. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

Aug 20, 2008
    1,719
    0
    0
    Veel sterkte, kracht, liefde en geluk toegewenst!

Het klinkt alsof jullie, ondanks alles, toch een hele mooie toekomst tegemoet gaan.

7. sillie78

sillie78 Actief lid

Nov 13, 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Hoi,

Ik ken je niet, maar wil je toch even zeggen dat ik het een ontzettend moedige keuze van je vind. Heel goed van je dat je de knoop doorhakt en jezelf een ander doel hebt gesteld.
    Sommige mensen blijven proberen, proberen, proberen. Iedere keer hoop en teleurstelling breekt hen op een gegeven moment helemaal op en het leven heeft geen zin meer.

Ik vind het super van je dat je ervoor kiest om een andere weg in te slaan!

Heel veel succes en veel plezier in je komende appartementje en alle mooie reizen die jullie gaan maken!

8. babs81

babs81 Niet meer actief

Sterkte met je moedige beslissing! Het gaat jullie goed! Met vele mooie reizen, onspanning en HEEL VEEL geluk

Ik wens jullie heel veel geluk toe

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik vind jullie besluit heel moedig en wil jullie alle goeds toewensen!

10. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    Wat een moeilijke maar absoluut moedige beslissing. Heel veel sterkte in de toekomst samen met je gezin en ik wens jullie alle geluk van de wereld.

Liefs Toetje

11. an191080

an191080 Lid

Nov 4, 2008
    35
    0
    0
    zuid-holland
    wat een moedig besluit!
    heel veel sterkte in het zh en een hele mooie toekomst toegewenst met je gezinnetje.

12. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Wat ontzettend knap dat jullie deze dappere beslissing hebben kunnen nemen. Heel veel sterkte met je evt. sterilisatie en ondanks alle ellende veel reisplezier!

13. Loe

Loe Niet meer actief

Dappere beslissing, maar moeilijk he. Veel kracht om je er verder bij neer te kunnen leggen.
    En dat jullie maar goed kunnen genieten van de nieuwe plannen!

14. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Tjeempie...heel dapper...

Ook heel goed voor jullie denk ik om het los te laten. Geniet van jullie dochter en geniet van elkaar, maar dat gaat vast goed komen!

Ik ken je verhaal verder niet, maar uit dit stukje blijkt al dat je een hoop hebt mee moeten maken tijdens het proberen een tweede kindje te krijgen.

Sterkte en veel geluk in de toekomst!
    Dikke knuffel

15. Iza88

Iza88 Lid

Feb 3, 2009
    66
    0
    0
    Zeeland
    Wat zal dat een moeilijke beslissing zijn! Enorm dapper van je dat je dit gaat doen.

Ik wil je heel veel succes en veel reisplezier toewensen...dat je de mooiste plekjes van de wereld maar mag zien;)

16. missm2b

missm2b Lid

Feb 5, 2009
    24
    0
    0
    wat een beslissing zeg .....
    ik ken je natuurlijk niet maar wil jou en je man toch heel veel sterkte wensen

xx miss m

17. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

Nov 7, 2008
    857
    0
    0
    Ken je dan wel niet, maar ik wil wel mijn respect voor je beslissing uitbrengen.
    Vind het knap dat je deze beslissing hebt genomen en ik wens jullie heel veel geluk en plezier met z'n 3tjes...

Geniet van je leven meid!

Liefs Lyd.

18. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Allemaal erg bedankt voor jullie reacties, de weg ernaar toe was idd zwaar maar we staan beiden 100% achter deze beslissing en gaan ons richten op de andere leuke dingen in het leven en volop genieten van onze andere dochter.
    Ons appartmentje is rond sinds gisteren dus druk aan het klussen in huis, heerlijk en fijn samen, ja we hebben echt een doel nu weer en dan heerlijk op vakantie ieder jaar naar alle plekjes op de wereld, ja dat kan ook echt mooi zijn...
    Nogmaals bedankt voor jullie steun en hierbij wens ik iedereen heel veel succes in het leven ;)

Share This Page