Boeken lezen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nelizz, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Hoi allen die zwanger proberen te worden,

Ik vroeg mij af of jullie ook al boeken lezen over de zwangerschap zelf, ook al is het nog niet zo ver?
    Ik heb tot nu toe alleen zwanger worden gelezen van mariel croon, maar ben wel nieuwsgierig naar dingen die echt met de zwangerschap te maken hebben. Ikzelf ben net gestopt met de pil en gaan 2 maanden met condoom en dan hopelijk... :)

Dus.. lezen jullie daar ook al boeken over of vinden jullie dat je dan te hard van stapel loopt?

Misschien heeft iemand nog een goeie tip om te lezen voor mij?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai!

Heb 3 weken geleden het boek"ik wil zwanger worden" van Sita West gekocht. Daar staan 10 stappen in van zwanger willen worden tot zwanger zijn. Er staan tips in hoe je de kans op een zwangerschap kan vergroten en gewoon heel veel boeiende info. Het laat je ook goed zien dat zwanger worden niet iets is wat zomaar gebeurd en dat het afhangt van veel factoren.

Verder wil ik geen boekjes lezen over zwanger zijn, ik wil dat echt bewaren voor als het zo is. Dan kan ik er extra van genieten!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Een HELE grote aanrader vind ik; veilig zwanger - beatrijs smulders & mariƫl croon
    Super uitgebreid en echt ALLES komt aan bod en is in zeer duidelijke taal geschreven. Op bol.com kun je een paar blz in het boek bekijken

Liefs daantje

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik lees.. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Lekker vol humor, en dan gaat het wel meer over als het zo ver is, maar er worden ook dingen benoemd over het maken van..
    Het is geen boek voor als je vanalles wil leren over hoe het precies gaat en tips wat je het beste kan doen en zo , maar meer als je gewoon lekker hardop wil gaan lachen over hoe het allemaal gaat! Erg herkenbaar! Tis een cadeautje voor mn vriend als het zo ver is :D

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Hoi,

Op het moment dat ik de pil in de prullenbak gooide ben ik meteen gaan lezen. Ik heb toen het boek: zwangerschap van week tot week gekocht. Ik was namelijk een van die naieve meiden die dacht dat ik wel ff snel zwanger zou raken. Overigens wel een mooi boek, maar heb het al maanden niet aangeraakt.....

Verder is het boek: ik wil zwanger worden, zita west erg mooi! Heel veel tips!

Het liefste babynamenboek van marianne busser is ook geweldig.....Toevallig deze gehaald omdat ik al 2 namen in mijn hoofd heb en deze nog nergens in boeken of internet heb kunnen vinden, en in dit boek staan ze! Alleen daarom wilde ik het al hebben!

Lezen is nooit verkeerd, maar pas op dat je er niet te geobserdeerd door raakt, net zoals met dit forum.....Nu ik er minder tijd voor heb (erg druk op mijn werk) voel ik me veel relaxter! Ook op de boeken begint langzaamaan een stoflaagje te komen (ook geen goed teken, moet schoonmaken dus......)

6. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

ik zelf ben een klein beetje bijgelovig ;) dus durf niks te lezen over zwanger zijn omdat ik dan bang ben dat ik er teveel mee bezig ben en dat ik dan helemaal niet zwanger word ! (maar dat is mijn afwijking ;)) :oops: alhoewel ik het wel leuk vind hier om het forum om verhalen te lezen enzo. maar knorretje heeft gelijk je moet echt oppassen dat je er niet geobsedeerd van raakt van dan lukt het misschien helemaal niet meer.. en wat lotte zegt ben ik het ook mee eens; als het dan zover is, dan is het extra leuk als je het dan allemaal kan lezen!

succes!

7. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties.
    Ik denk dat ik het voorlopig wel even bij dit forum houd en zodra wij vanaf april echt beginnen, koop ik denk ik 1 boek ofzo. misschien koop ik dat zwanger worden boek wel, als hij heel anders is dan degene die ik heb. Ik heb nu inderdaad niet veel tijd om dat soort dingen te lezen.. maar goed ook denk ik!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb wat boeken en magazines van mijn schoonzusje geleend. De ene keer lees ik er wel in, en de andere keer niet.

9. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ik vind het welmleuk om tijdschriften van kinderen ouders, zwanger enz. te lezen. ze liggen vaak bij mijn schoonzusje of vriendinnen en dan neem ik ze mee. Maar koop ze ook gerust af en toe!

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ook ik heb de neiging gehad om een boek te kopen.
    maar heb mezelf gelukkig in kunnen houden en het niet gedaan,
    wil het niet eerder kopen tot het zover is. want wie weet hoe lang het nog duurt, denk dat ik mezelf alleen maar rotter ga voelen dan.
    maar de verleiding is er zeker geweest.

11. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Die is echt leuk! Ik heb hem aan mijn man gegeven toen ik zwanger was. We hebben ons kapot gelachen. Helaas maar halverwege gekomen, want daarna kreeg ik een miskraam.
    Het is inderdaad geen boek voor informatie. Daar heb ik het boek Zwangerschap en geboorte voor. Veel duidelijke informatie. Ook voor voor een zwangerschap geschikt.

Deel Deze Pagina