wat is dit nou weer!?!?!?!?!?!?!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mendie, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    allereerst sorry als ik dit ergens anders moest plaatsen maar dat hoor ik dan wel :oops:
    ik heb al dagen krampen in me buik en net kreeg ik een behoorlijk kramp en daarna was t wel weer weg..ik moet naar de wc want moest plassen en toen had ik op t papiertje een klein beetje bruinverlies..
    mijn nod is pas over een week dus euhm...HUH? :confused:

iemand hier ervaring mee of iets?
    alvast bedankt!

2. ilayda

ilayda Bekend lid

23 nov 2007
    759
    0
    16
    utrecht
    ìs het een innestelingsbloeding misschien?

3. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Ik denk ook dat het een innestelingsbloeding is.... heb je wel een "normale" cyclus of ben je nog heel onregelmatig?

4. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nee ik ben dus echt heel erg regelmatig...slik al 8 jaar geen pil meer, want kan er niet tegen. en ik had een koperspiraal maar daardoor had ik zo;n buikpijn dat ik die er 1,5 jaar geleden ook al uit heb gehaald.
    ik ga alvast sorry zeggen voor de volgende opmerking :oops: maar t was ook niet slijmerig ofzo, maar gewoon waterig..voel nu wel weer aardige kramp onder in mn buik...t gedeelte onder me navel zeg maar..

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    denk idd ook innestelingsbloeding afwachten dus

6. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    is dat nog verschillend eigenlijk? hoe lang hoort dat aan te houden? en is dat dan altijd gepaard met kramp ( voor degene die een bloeding hebben dan bedoel ik )

7. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    nog een klein beetje bruinverlies gehad gisteravond en nu niks meer...wel nog steeds behoorlijke krampen..en ook een beetje krampjes/steekjes van onderen :oops:

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bruin is oud bloed....kan ook zijn dat je een verlate eisprong hebt gehad. Is mij ook wel eens overkomen dat ik dan wat bruinverlies had.

Ik weet niet of je al zo snel een innestelingsbloeding kan hebben. Dan zou het misschien eerder wat roder moeten zijn lijkt me?
    Maar eerlijk gezegd weet ik daar ook niet zoveel van af, dus vind het lastig om daar advies over te geven.

Van alles is mogelijk...
    Ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent.
    Succes!

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik had het precies hetzelfde, was ook nog een week te vroeg, onwijze ongie krampen, 3 dagen bruin verlies en zelf een ieniemienie beetje rood. Ik had de fles wijn al koud gezet omdat ik zeker dacht ongie te worden...week later test ik hartstikke positief...fles wijn heb ik dus maar weer uit de koelkast gehaald ;)

10. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    haha sterre toch zonde van die fles wijn :p maar wel helemaal leuk zeg! :D
    hoop dat t bij mij ook zo gaat :D

en romy een verlate eisprong is t niet geweest want ik heb ovu testen gedaan deze maand en die had ik dus al ruim een week geleden.
    ook ik ben niet thuis in innestelingsbloedingen enzo hoor dus vandaar dat ik t even hier plaats, want heb allang gemerkt dat er hier alles wetende vrouwen zitten haha :p

11. Romy1979

Spannend hoor Mendie, ik hoop echt voor je dat het raak is.

Ik moet trouwens wel zeggen dat 1 dag voordat ik mijn nod moest krijgen, ik op de bank lag en tegen mijn vriend zeg: nou geen zwangerschap hoor, ik voel al dat ik ongesteld ga worden morgen. Ik kreeg echt een menstruatiegevoel. En ik bleek dus wel zwanger. En 6 dagen nadat we 'geklust' hadden, voelde ik een flinke kramp net onder mijn navel. Achteraf denk ik dat het de innesteling is geweest.
    Maar bruinverlies nooit gehad. Wel rond de 6e/7e zwangerschapsweek. Toen zei de vk dat het nog innestelingsbloed geweest kon zijn.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    @Mendie: Ja inderdaad maar die fles wijn gaat er echt nog wel een keer aan alleen duurd het nu wat langer haha.
    Ik hoop ook dat het raak is bij je meid, ik gun het echt iedereen! Je verhaal klinkt bij mij i.i.g heel bekend in de oren.

13. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    jeetje wat vind ik dit allemaal spannend zeg! vooral als ik jullie verhalen hoor!
    heb trouwens net ZWtesten gekocht van de kruidvat 2voor5..nu maar hopen dat ik me IN IEDER GEVAL in kan houden tot zondag op zn vroegst :p

14. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    TESTEN JIJ! :p

ben benieuwd mendie :D

15. Romy1979

:(

Ik snap je advies niet hoor...haar nod is pas a.s. donderdag.
    Mendie, ik zou je test nog even achterwege leggen hoor. Het is moeilijk.

Mijn gyn en bedrijfsarts hebben met uitgelegd dat heel veel zwangerschappen eindigen in een miskraam nog voor de 4e week. Je krijgt dan eigenlijk je menstruatie.

De teleurstelling zal erg groot zijn als je nu positief test en je krijgt a.s. donderdag je menstruatie.

Daarnaast denk ik dat er nog onvoldoende hcg in je lichaam aanwezig is om een positieve test te krijgen.
    Wacht dus eerst even of je daadwerkelijk overtijd zal zijn...

16. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    NOU EHHHH , kan ie ff.. Ik doe toch ":p" er achter.

En ik weet zelf ook wel waneer ze mag testen heb namelijk vaker met dr gepraat dit was meer als grap.

steeds vaker dat mensen elkaar verkeerd opvatten en op elk dingentje reageren, ze trekken hun conclusie al terwijl ze niet eens zekerheid hebben over wat de ander nou bedoel :S. word dr scheitziek van.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik vond het eerlijk gezegt ook een beetje stom staan hoor, maar goed als je het niet zo bedoelde dan kunnen mensen dat helaas niet ruiken.

Mendie: hou jezelf in meid, anders word de teleurstelling alleen naar groter. Als het echt zo is dan komt het vanzelf.

18. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
  19. Romy1979

Bloempjee, ik geef alleen maar aan dat ik je advies niet begrijp. Ik vond het namelijk niet zomaar een 'dingetje'. Dat jullie elkaar kennen kan ik vanaf hier ook niet zien.

Ik trek dus geen enkele conclusie, ik constateer alleen iets en daar reageer ik op. Voor zover ik weet is daar een forum voor.

20. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    mja dit is niet echt iets om verder over door te gaan tis mendie haar topic dus vind ook zelf wel beetje flauw van mzelf dat ik zo reageer.

Deel Deze Pagina