Ik heb ontzettend veel zwanger verschijnselen. Maar nu ben had gisteravond tegen 23 uur wat vurig rood slijm(sorry). En nu verlies ik toch wel veel bloed . Maar heb helemaal geen last van ongi verschijnselen. Terwijl ik dat anders altijd heelerg heb. Kan ik toch nog wel zwanger zijn? IK was gisteraaf helemaal van slag/verdrietig
Meid, hier kan niemand jou toch een antwoord op geven? Als je het zeker wilt weten zou ik een test doen, dan weet je of je zwanger bent of niet. Maar gezien je bloedverlies kan het heel goed zijn dat je gewoon je menstruatie hebt gekregen. En het kan ook zijn dat je toch zwanger bent geweest, maar nu een hele vroege miskraam hebt gekregen. Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden...vooral als je iets heel erg graag wilt (wat begrijpelijk is). Romy
ik denk dat je gewoon ongesteld bent geworden, hoe je je ook voelt.. je lichaam kan je idd enorm voor de gek houden. sorry...
Als je het zeker wilt weten kun je altijd een test doen, als ik jou verhaal lees denk ik ook dat je gewoon ongi bent geworden Ik leef met je mee, ik hoop voor je dat het deze maand wel raak is, ik zal voor je duimen!
het lichaam reageert iedere keer weer anders. Ben gister ongi geworden, mega buikpijn ineens, savonds was het weer pijnloos.. heel raar.. vloei nu nog licht. Merk bij mezelf dat mijn lichaam iedere maand anders heeft gereageert en ik iedere keer weer dacht niet ongesteld te gaan worden.. maar tja.. toch iedere keer weer bloed, en ik zie bloed als ongesteldheid. Zwangere vrouwen die vloeien hebben het vaak over bruinverlies. Een testje kan het uitwijzen meid.. maar ik vrees het ergste..
ik heb dit ook vaak gehad en ik was ook gewoon ongesteld. de buikpijn komt niet of later en anders idd testen dan weet je het zeker meid!
testen meid..ik herken dit ook.Maar werd altijd ongie.De laatste keer hadden we het maar heel weinig gedaan,voelde ik niks en was ik zwanger.Het kan maar je lichaam kan je zo voor de gek houden,vooral wanneer je heel graag iets wilt
Hoop voor je dat je zwanger bent, maar eerlijk gezegd had ik ook de vorige keer toen ik ongie moest worden. Dan ben je zo met zwanger worden bezig dat je lichaam je voor de gek gaat houden echte teleurstelling als je dan toch gewoon ongie wordt (hier zelfs tranen). Maar hopelijk voor jou is je testje positief
Ik heb maar geen test gedaan, want ik ben denk ik gewoon ongi. Het is ook wel een heftige ongi. Dus helaas.