ah meiden toch niks aan t handje toch! jullie zijn allemaal lieverds! ik ben weer eens op ontdekkingsreis gegaan ( lang leve internet ) en ik kwam daar iets tegen wat een verloskundige zei..klinkt ergens ook wel logisch. buinverlies kan ook soms voorkomen als je pas sex heb gehad en ik had t dus een avond ervoor. dus ik denk dat t misschien daar vandaan kwam, want ik heb echt wel behoorlijk krampen en felle steken hoor dus denk toch echt dat ik over een paar dagen ong moet worden. ook heb ik steken daar beneden zeg maar...steken en krampjes...HEEEEEEL fijn! NIET!
wat dat donkere bruin verlies betekend? Tsja dat weten we niet en vind het ook best stom dat zo veel mensen hier vol overtuiging innestelingsbloeding roepen! Heel veel vrouwen hebben gewoon al een week na de eisprong dat er wat baarmoederslijm afbreekt en dat als donkere smurrie naar buiten komt. ja, vaak al voor de nod. Dus waarom de TO blij maken met misschien we een dode mus? Begrijp me niet verkeerd, ik hoop ook voor de TO dat ze wel zwanger is, maar de kans is zeer aanwezig dat het niet het geval is (net zoals de kans aanwezig is dat het wel het geval is) Mijn advies: 1) Je rustig houden want anders maak je jezelf helemaal gek 2) er vanauit gaan dat je niet zwanger bent (kan het alleen maar meevallen) 3) Testen op je testdag als je dan nog niet ongi bent of testen van de kruidvat halen en een paar dagen van je voren als je je niet meer kunt inhouden gaan testen Veel succes meid!
oke, het is officieel..ik ben NIET een geduldig persoon ben gewoon een sukkeltje haha ik had de 2voor5 liggen en heb er vanmorgen toch stiekem eentje gedaan en niks noppes nada....niet eens met een mega grote fantasie was er ook maar een 2de streepje te bekennen. dus voor deze maand geloof ik er niet echt meer in hoor. die 2voor5 zijn zo gevoelig en zoveel vrouwen testen een paar dagen voor de nod al lichtpositief, dat ik er een hard hoofd in heb dat t bij mij ineens over een paar dagen wel zo zou kunnen zijn. heb nu ook echt wel de ongi klachten dus denk dat ik me alvast klaar moet gaan maken voor de volgende ronde...maar ach t geeft niet, we zijn net bezig...komt goed!
hallo dames ik ben 3 maanden bezig om zwanger teworden maar deze keer voel ik mij heel anders dan normaal heb een paar dagen echt kramp en steekjes gehad vooral bij het lopen deed het zeer af en toe misselijk en mijn temperatuur blijft hoog vanmorgen was me temperatuur nog 37.1 zit elke keer tussen de 37.1 en 37.5 had van de week een klein beetje roze afscheiding en gisteravond voor dat ik naar bed ging had ik opeens bruine afscheiding vandaag moet ik ongesteld worden durf nog niet een test tedoen omdat ik meestal rond de avond pas ongesteld word
dit kon mijn story zijn. lol. En ook ik heb vanmorgen getest ( kon het echt niet meer volhouden) en bij mij is ook niks te bekennen van een streepje. Ik heb er meer rondgelopen en in elk soort licht gekeken maar helaas Ik heb wel nog steeds bruinverlies. Misschien zet het zich vandaag door en ben ik iets te vroeg. ( mijn banner klopt al niet meer). Ik hoop voor je mandi dat je toch nog verrast zult worden en het wel zo mag zijn! Ik bereid mij maar alvast voor op een volgende ronde ( zelfbscherming he!) x
dankjewel ! maar ook ik denk dat ik gewoon doorga voor de volgende ronde..ik vind t wel jammer, maar gelukkig kan ik t nog goed relativeren, vooral sinds ik op dit forum zit en lees hoeveel vrouwen er al zo lang bezig zijn..zo sneu dus ik vind dat ik nog niet mag klagen..op naar ronde 4 dus maar!